Beantwoord

MB's overzetten KPN compleet

  • 28 March 2019
  • 6 reacties
  • 1090 keer bekeken

Hallo,
Heb een mobiel abonnement voor mijn dochter afgesloten, en haar nr toegevoegd op mijn kpn.
we zijn kpn compleet maar kan nog steeds geen mb naar haar toe sturen. De overige mobile nr (al langer bij kpn compleet) lukt het wel. Hoe kan dat?
icon

Beste antwoord door Susan_ 29 March 2019, 11:45

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen Wilmaud, bedankt voor je bericht en welkom op het Forum!

Alleen toevoegen aan MijnKPN is helaas nog niet genoeg. Ik ga er vanuit dat het mobiele abonnement op hetzelfde adres staat geregistreerd. Je kan dan vanaf het mobiele nummer een sms sturen met 'COMPLEET AAN' naar 1515. Je kan ook via ons online formulier het mobiele nummer toevoegen. Binnen 5-7 werkdagen zal het nieuwe toegevoegde nummer dan een melding krijgen dat de voordelen geactiveerd zijn!

Heb je hier nog meer vragen over, dan hoor ik het graag!
Reputatie 7
Badge +21
@wilmaud, is het inmiddels gelukt? Het kan namelijk zijn dat er enige vertraging is, want de KPN Compleet tool heeft wat storingen (gehad).
Jazeker ik had nergens gelezen dat het mobiel Nr zichzelf nog moest aanmelden. Maar dat kan aan mij liggen🙄
Gr Wil
Reputatie 7
Badge +21
@wilmaud, ah oke! Kan gebeuren 😉 Fijn om te lezen dat het je inmiddels gelukt is! Veel plezier ermee!
nu zijn gisteren alle mobiele nr van het gezin overgenomen door mijnzelf (om 1 factuur te krijgen in de toekomst) ik kan op mijn kpn ook zien dat alle nr compleet zijn. Echter kan ik geen mb overschrijven!
Graag een oplossing
Reputatie 7
Badge +21
@wilmaud, kan je aangeven onder welk klantnummer de nummers nu allemaal staan geregistreerd? Deze kan je noteren bij klantnummer mobiel in je Forum profiel en is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators!

Reageer