Beantwoord

MB verdubbelaar bij 1 telefoonnummer niet geactiveerd door KPN

  • 2 June 2019
  • 5 reacties
  • 1213 keer bekeken

Ik heb per 12 mei twee zorgeloos standaard mobiele abonnementen toegevoegd. Hiervan is 1 contract wel correct verwerkt met de dubbele data en €5 korting, maar de tweede niet. Dat is in mijn ogen niet correct. Kan dit nog worden aangepast?
icon

Beste antwoord door Susan_ 4 June 2019, 18:34

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Clifford Wissink, bedankt voor je bericht!

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat één de voordelen krijgt en de ander niet! Dus we gaan het rechttrekken, zo snel mogelijk 😉 Zou je kunnen aangeven welk 06-nummer nu nog niet aan de KPN Compleet registratie is toegevoegd? Je kan deze noteren bij persoonlijke opmerkingen en is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. Wil je een seintje geven wanneer dat gelukt is? 🙂
Goedemiddag @Clifford Wissink, bedankt voor je bericht!

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat één de voordelen krijgt en de ander niet! Dus we gaan het rechttrekken, zo snel mogelijk 😉 Zou je kunnen aangeven welk 06-nummer nu nog niet aan de KPN Compleet registratie is toegevoegd? Je kan deze noteren bij persoonlijke opmerkingen en is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. Wil je een seintje geven wanneer dat gelukt is? :)


Ik heb je een PB gestuurd. Dank!
Reputatie 7
Badge +21
@Clifford Wissink, top dankjewel! Ik heb de melding doorgezet naar de KPN Compleet desk. Het nummer staat namelijk wel bij de KPN Compleet registratie, maar krijgt de voordelen nog niet. Ik verwacht dat ze dat deze week nog gaan rechtzetten! Wil je even laten weten of dat inderdaad zo is, en je bericht hebt gehad dat het nummer toegevoegd is?
Reputatie 7
Badge +21
@Clifford Wissink, is het nummer inmiddels ook voorzien van de KPN Compleet voordelen? 🙂
Helemaal geregeld. Top! Dank je wel ...

Reageer