Beantwoord

Met 1 mobiel nummer lukt het MB's delen niet

  • 3 February 2023
  • 6 reacties
  • 44 keer bekeken

Goedendag, ik heb een contract met daarin 3 mobiele nrs. Ik kan wel MBs delen tussen 2 van die 3 nummers, maar niet met de derde. Die staat wel in het lijstje van nummers die kunnen weggeven, maar niet in het keuze lijstje van ontvangende nrs.

 

ik heb geprobeerd om dat nummer aan te melden om “de voordelen” te krijgen maar dan krijg ik:

Hulp met je aanmelding
Het is nog niet gelukt om je aan te melden, mogelijk ben je al aangemeld.
Een mislukte aanmelding kan komen door één van onderstaande redenen.

 

Mvg, Simon

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 19 February 2023, 11:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Simon van Wijlen. Wat vervelend dat het niet lukt om MB's te delen naar andere KPN mobiele abonnementen op jouw adres. Wil je alle mobiele nummers achterlaten in het “Persoonlijke opmerkingen” veld van jouw KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan zoek ik het voor je uit.

Hi Vikash, nummers achtergelaten zoals gevraagd.

 

mvg, Simon

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het mobiele abonnement waar je geen mb's mee kon delen toegevoegd aan jouw Hussel huishouden. Wil je proberen of het nu wel lukt?

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het mobiele abonnement waar je geen mb's mee kon delen toegevoegd aan jouw Hussel huishouden. Wil je proberen of het nu wel lukt?

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het inmiddels wel lukt om MB's te delen. Anders weet je mij te vinden.😊

Hi Vikash, ja het werkt. Bedankt!!!

 

Mvg,

  Simon

Reputatie 7
Badge +21

Wat goed om te lezen dat het nu wel werkt. Graag gedaan!