Beantwoord

Na verhuizing MB’s delen lukt niet

  • 10 January 2023
  • 5 reacties
  • 48 keer bekeken

Beste KPN,

Ik ben verhuisd. Woonde eerst bij mijn ouders en nu samen met mijn partner.

Het lukt mij niet om met mijn partner mb’s te delen. Wel zie ik nog mijn ouders nummers ondanks dat ik in mijn profiel en die van mijn partner het adres heb gelijkgesteld.

Wat gaat er mis? Kunnen jullie mij helpen?

 

 

icon

Beste antwoord door Remco van KPN 16 January 2023, 16:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +13

@Estellie01 Welkom op het forum. Is het inmiddels gelukt? Anders zou ik je willen adviseren om even kijkje nemen op: MB's delen: doe deel je MB's en wat als het niet lukt? Mocht je nog hulp nodig hebben laat het dan weten!

@Remco_ 

 

Hi hi! Nee nog niet, ik heb mijn adres aangepast. Ik sta nog steeds gelinkt met oude nummers van mijn familie van het voorgaande adres.

Ik zou graag op het nieuwe adres gelinkt willen staan met mijn partner. Zou je mij daarbij kunnen helpen?

Reputatie 7
Badge +13

Natuurlijk! Ik kijk even voor je! Zou je dan de relevante nummers en de postcode en het huisnummer in jouw profiel kunnen vermelden? Dan loop ik het na. 

Thanks @Remco_ heb ik gedaan, het staat in mijn profiel :)

Reputatie 7
Badge +13

Ik heb beide nummers geregistreerd! Zou je eens kunnen testen of je nu MB's kunt delen?