Beantwoord

Na verlenging geen Husselkorting gekregen

  • 22 July 2022
  • 5 reacties
  • 51 keer bekeken

Hi Nick,

 

Hier precies hetzelfde. We hebben meerdere abonnementen verlengt en tot de conclusie gekomen dat wij ook “ja”hebben gezet, er vanuit gaande dat ze bedoelen of je al een abonnement hebt. En ja, we hebben er 5. Na contact met een ontzettende nare medewerker over het abbo, was het me nog niet duidelijk, maar nu op dit forum wel. Het zal vast eigen verantwoordelijkheid zijn, maar als je 5 Abbo's verlengt, waarbij je geen recht schijnt te hebben op de Hussel, zou je een check verwachten vanuit KPN. Al met al zeer teleurstellend!

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 28 July 2022, 14:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Dani27,

Als jullie via de website hebben besteld, hebben jullie deze melding gezien:

 

 

 

 

 

 

 

Hier staat wel duidelijk bij dat het om een internetverbinding gaat, maar het kan natuurlijk zijn dat je dat even over het hoofd ziet 😬 Ik snap de teleurstelling heel goed! Wat ontzettend jammer dat jullie hier vervolgens een naar gesprek over hebben gehad 🙁

Als je 5 abonnementen hebt, heb je wel degelijk bepaalde Hussel voordelen (Mb's delen, gratis onderling bellen). Wat niet van toepassing is, is de korting die je ontvangt als je ook een abonnement voor thuis hebt. Is het nu wel helemaal duidelijk welke voordelen jullie ontvangen?

Reputatie 5
Badge +6

Het zou duidelijker zijn het woord “Internet”op te nemen in de koptekst.

Dus: Heb je al een Internet-abonnement bij KPN?

Het zou duidelijker zijn het woord “Internet”op te nemen in de koptekst.

Dus: Heb je al een Internet-abonnement bij KPN?

Dat zou het inderdaad veel duidelijker maken, ik denk ook niet dat ik de enige die dit onoverzichtelijk vindt 

Hi @Dani27,

Als jullie via de website hebben besteld, hebben jullie deze melding gezien:

 

 

 

 

 

 

 

Hier staat wel duidelijk bij dat het om een internetverbinding gaat, maar het kan natuurlijk zijn dat je dat even over het hoofd ziet 😬 Ik snap de teleurstelling heel goed! Wat ontzettend jammer dat jullie hier vervolgens een naar gesprek over hebben gehad 🙁

Als je 5 abonnementen hebt, heb je wel degelijk bepaalde Hussel voordelen (Mb's delen, gratis onderling bellen). Wat niet van toepassing is, is de korting die je ontvangt als je ook een abonnement voor thuis hebt. Is het nu wel helemaal duidelijk welke voordelen jullie ontvangen?

Ha, als je abbo’s hebt met onbeperkt bellen en mb’s zie ik weinig voordelen. Ja het is en was me al meteen duidelijk zodra ik hier op het forum terecht kwam.

Reputatie 7
Badge +20

Ha, als je abbo’s hebt met onbeperkt bellen en mb’s zie ik weinig voordelen. Ja het is en was me al meteen duidelijk zodra ik hier op het forum terecht kwam.

Als je alles onbeperkt hebt, heb je inderdaad weinig aan de Mb's delen en onderling bellen voordelen 😕 

Het zou duidelijker zijn het woord “Internet”op te nemen in de koptekst.

Dus: Heb je al een Internet-abonnement bij KPN?

Helemaal mee eens, ik ga dit als suggestie doorgeven aan de website beheerders!