Beantwoord

Naadloos overstappen duurder?

  • 18 March 2023
  • 3 reacties
  • 73 keer bekeken

Eigenlijk toch gek.

De glasvezel is aangesloten, en werkt inmiddels.

Wat extra snelheid is ook wel prettig dus gekeken naar een wijziging in het abonnement.

In eerste instantie zou een upgrade  naar super snel (of hoe het mag heten) me 12.99 extra gaan kosten.

Vreemd, dat is aanzienlijk meer dan waar mee geadverteerd wordt. ( nee, ik bedoel niet de tijdelijke 35 euro).  

De optie “alleen streamen” lijkt me ook wel wat,  komt helemaal niet tevoorschijn in mijn “oude” mijnkpn omgeving.

Net zoals het klikken op verlengen alleen verteld dat verlengen niet hoeft omdat je abbo per maand opzegbaar is.

 

Heel toevallig klik ik nog ergens op en ik kom op de “verlengen” pagina. daar komen de opties wel tevoorschijn.

Zeer onduidelijk allemaal, en een gesprek met de klantenservice helpt ook niet echt.

De eerste gaf me nog hoop op misschien ook wel wat voordeel, maar meneer nummer 2 die ik vandaag aan de lijn had wist bij god niet wat hij zou kunnen doen.

Mijn conclusie: Het lijkt me dat wil je de kosten een klein beetje naar beneden hebben, je MOET verlengen.

naadloos overstappen geeft je een duurder abbo dan noodzakelijk.

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 19 March 2023, 17:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @SVeld ,

Als je alleen (via MijnKPN) je snelheid verhoogd naar 1000 Mbit/s ga je voor het internet-gedeelte 57,50 per maand betalen. 

Dat is dan nog gebaseerd op de abonnementen oude stijl. En daarmee wordt niet meer geadverteerd. 


Een paar weken terug is KPN (TV) + geïntroduceerd. Op dit moment kun je alleen nog via 0800-0402 daarheen overstappen. Internet is goedkoper, TV is duurder. Per saldo ben je waarschijnlijk goedkoper uit. Je gaat inderdaad wel een nieuw jaarcontract aan. Check de verschillen en bepaal zelf wat voor jou beter is: 


Voordat je overstapt naar KPN+, lees meer over de voor- en nadelen in dit topic: 

 

Reputatie 7
Badge +24

Hi @SVeld, welkom hier. 

Ik wil je oprecht heel graag helpen, maar ik snap niet helemaal wat je probeert te typen of te zeggen. Erg onduidelijk allemaal. Is het idee om even met ons te bellen? Het gratis nummer is 0800 0402. 

Ik ben je erg dankbaar. 

Hallo @SVeld ,

Als je alleen (via MijnKPN) je snelheid verhoogd naar 1000 Mbit/s ga je voor het internet-gedeelte 57,50 per maand betalen. 

Dat is dan nog gebaseerd op de abonnementen oude stijl. En daarmee wordt niet meer geadverteerd. 


Een paar weken terug is KPN (TV) + geïntroduceerd. Op dit moment kun je alleen nog via 0800-0402 daarheen overstappen. Internet is goedkoper, TV is duurder. Per saldo ben je waarschijnlijk goedkoper uit. Je gaat inderdaad wel een nieuw jaarcontract aan. Check de verschillen en bepaal zelf wat voor jou beter is: 


Voordat je overstapt naar KPN+, lees meer over de voor- en nadelen in dit topic: 

 

Dankjewel @Noordzee voor je goede uitleg. 

Hallo @Alex_P . @Noordzee heeft het perfect uitgelegd. 
Wil ik goedkoper dan moet ik overstappen naar een nieuw jaar abonnement. 
voor mij voordeliger dan een snelheidsupgrade kiezen met m’n “oude” abonnement.