Beantwoord

Nieuw abonnement afgesloten, entertainmentkorting niet terug te vinden in het contract

  • 29 March 2023
  • 6 reacties
  • 56 keer bekeken

Heb vandaag een abonnement afgesloten internet plus tv hierbij ook viaplay genomen met €5 entertainment korting alleen ik zie die €5 korting niet terug in het contract 

icon

Beste antwoord door Noordzee 29 March 2023, 19:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Jaap Moerland ,

De entertainmentkorting wordt nooit opgenomen in het contract. 
 

De reden hiervoor is dat je de entertainmentkorting alleen maar krijgt zolang je aan de voorwaarden voldoet. Oftewel: zolang je ook een mobiel abonnement hebt bij KPN.

Zie ik het dan terug in mijn telefoon abonnement 

Reputatie 7
Badge +28

Je ziet het terug op je maandelijkse factuur. (Van het thuisabonnement.)

Maar ik begrijp van je dat het contract geactiveerd dient te zijn 

Reputatie 7
Badge +28

Je ontvangt altijd een contract. De factuur komt later. Soms komt het voor dat de korting pas op de tweede factuur kom te staan, want het toekennen van de entertainmentkorting kost even tijd.   

Reputatie 7
Badge +19

De extra korting zal zichtbaar zijn op de maandelijkse factuur @Jaap Moerland. Zoals al aangegeven door @Noordzee vermelden we deze korting op het contract. De korting wordt namelijk enkel toegekend zolang je aan de voorwaarden voldoet van de Combivoordelen.