Beantwoord

Nieuw factuuradres KPN compleet

  • 9 June 2019
  • 8 reacties
  • 174 keer bekeken

Badge
Onlangs heb ik samen met mijn vriendin de betaalgegevens (factuuradres) van onze mobiele abonnementen aangepast naar die van mijn schoonouders (die alles bij KPN hebben lopen). Wij hadden al compleet onderling (5 euro korting, gratis bellen en MB's delen). Maar dubbele data erbij zou nog mooier zijn natuurlijk. Nu een paar dagen na de adreswijziging zie ik in mijnKPN echter dat er nog niks is gewijzigd in KPN compleet. Opnieuw aanvragen via de website lukt niet, omdat we dus al compleet hebben. Gebeurt dit wel automatisch of moet er vanuit de klantenservice iets gebeuren ? Vroeger kon je gewoon sms'en naar 1515, maar dat bestaat blijkbaar ook niet meer.

Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Marina_ 17 June 2019, 12:41

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @wietje91, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Omdat je al KPN Compleet bent, gebeurt dat niet automatisch. Dit moeten we handmatig overzetten, en daar wordt dan weer een check over gedaan. Dit kan samen een paar werkdagen duren..

Het 06-nummer dat hoort bij het klantnummer dat je in jouw Forum profiel had gezet heb ik inmiddels aangemeld (je krijgt vanzelf bericht dat het gelukt is). Zou je ook het 06-nummer van je vriendin willen doorgeven? Je kan het neerzetten bij persoonlijke opmerkingen in je profiel, dit is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. Geef even een seintje als dat gelukt is 😉
Badge
Super! Ik heb het nummer van mijn vriendin toegevoegd als opmerking 😊.

We wachten het af. Bedankt tot zover!
Reputatie 7
Badge +21
Top! Ook dat 06-nummer heb ik toegevoegd. Het kan maximaal 3 werkdagen duren voordat het ook daadwerkelijk de voordelen ontvangt. Veel plezier met de extra MB's😌
Badge
Gisteren kregen we het nieuwe bericht dat het verwerkt was. Bij mijn vriendin staat alles goed in de app, bij mij is het compleetvoordeel helemaal verdwenen.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @wietje91, Susan is een aantal dagen vrij, daarom neem ik het even van haar over. Ik zie aan de hand van je adresgegevens dat er drie nummers nu KPN Compleet nummers zijn. Daaronder valt jouw nummer niet. Dit komt, omdat jouw 06-nummer/abonnement op een andere adres geregistreerd staat. Je kunt je adres wijzigen via MijnKPN. Daarna kunnen we je aanmelden voor KPN Compleet onder het juiste adres en zou het goed moeten komen 🙂
Badge
Bedankt voor je reactie. Het factuuradres was al gewijzigd en staat precies hetzelfde ingesteld als bij mijn vriendin. Dit staat dus al goed in mijnKPN. Het privé adres (wat niet belangrijk zou moeten zijn voor alleen een mobiel abonnement) wijkt wel wel af, maar is ook precies gelijk als bij mijn vriendin. Ik pas dit voor de zekerheid nu ook nog even aan. Maar het duurt wel lang zo. Meer dan een week bezig om het geregeld te krijgen.....
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @wietje91, Dat het een tijdje duurt is natuurlijk niet wenselijk. Het is mij nu gelukt om het nummer Compleet te maken. Je kunt dit controleren via MijnKPN. Mocht je nog vragen hebben, let me know!
Badge
Super! Alles werkt nu. Bedankt voor je inzet!

Reageer