Beantwoord

Nummer partner toevoegen KPN Combivoordeel

  • 13 March 2023
  • 6 reacties
  • 175 keer bekeken

@Marina_ zou je dit ook voor mij kunenn regelen? Ik en mijn vriendin staan op hetzelfde adres in ons account maar ik kan geen mb’s delen. 

icon

Beste antwoord door RBxx 13 March 2023, 20:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Zijn de abonnementen wel zichtbaar in MijnKPN? Mogelijk zijn ze nog niet toegevoegd aan jouw ‘huishouden'. Dat is nodig om gebruik te maken van jouw voordelen en MB's te kunnen delen.

Controleer de stappen op deze website-pagina:

https://www.kpn.com/combivoordeel/aanmelden.htm

Ga dan eerst naar Producten en klik op Bekijk hier uw voordelen.

 

Goedenavond, wij staan allebei op hetzelfde adres maar we hebben een eigen kpn account(wat mij geen probleem lijkt). Dit zou gewoon moeten werken toch?

Reputatie 7
Badge +21

Dat klopt. Ieder kan zijn eigen abonnement beheren in zijn eigen MijnKPN. Als die abonnementen maar op hetzelfde adres aangemeld staan. Dan zou je ze op de hierboven genoemde wijze moeten kunnen aanmelden. Lees het Kennisbank artikel door voor aanwijzingen als het niet lukt.

Ik heb dus alles al geprobeerd en nogsteeds geen geluk. Mijn partner ziet dus nog wel haar ouders maar in haar account staat niet haar ouders adres maar ons eigen adres. Still no luck…

Reputatie 7
Badge +21

Bel dan morgen met KPN klantenservice op 0800-0402. Bereikbaar van 8 - 18 uur.
Die kunnen meekijken en hopelijk  jouw probleem oplossen.

Reputatie 7
Badge +17

Is het gelukt, @Danielvork?