Beantwoord

Onderling bellen staat aan, toch kosten op de rekening

  • 18 March 2023
  • 7 reacties
  • 82 keer bekeken

Hussel: onderling bellen staat aan, maar toch kosten op de rekening. Al aantal keren contact met KPN gehad, maar ze kunnen/willen het niet oplossen. 

De goede nummers staan op de factuur vermeld, maar toch worden kosten doorberekend.

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 30 March 2023, 18:11

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @kees-1181 en welkom op het forum! 

Dat zou zeker niet moeten als onderling bellen actief is en de juiste nummers daarvoor aangemeld zijn. Zijn de kosten niet toevallig van een periode voordat onderling bellen actief was? 

Zo niet, zou je dan je forumprofiel zo volledig mogelijk aan willen vullen en hier een seintje willen geven? Vermeld daarin ook de nummers die aangemeld zijn voor onderling bellen. Dan kijk ik mee.

Sinds 18-12-2022 gratis onderling bellen, zie verder persoonlijke opmerkingen. Ik hoor graag van je.

Reputatie 7
Badge +17

Bedankt! Ik zie inderdaad dat het vaste telefoonnummer niet bij de onderling gratis bellen nummers staat. Hij is de registratie aan het verwerken, maar dat is hij zo te zien al erg lang.

Ik heb daarom een ticket aangemaakt, die wordt binnen 5 werkdagen door mijn collega's opgepakt en jij krijgt hier ook een terugkoppeling over per SMS of je wordt door mijn collega's opgebeld. Laat je weten of het gelukt is? 🙂

Dank. Ik houd het in de gaten!

Hoi Sanne,

Inmiddels 7 dagen verder en nog niets van KPN vernomen !!

Het is dus nog steeds niet gelukt.

 

Groet.

Reputatie 7
Badge +17

Goed dat je aan de bel trekt @kees-1181. Ik zie een notitie van de afdeling die dit op heeft gepakt met dat ze een melding in behandeling hebben en je elke maand bellen vanwege de gesprekskosten. Dit komt zo te zien door de wijziging naar glasvezel die wat langer duurt dan verwacht, dus mijn collega's van de achterliggende afdeling hebben dit in beheer en pakken het verder met je op.

Je hebt op 8 maart ook een SMS van hen gehad met een rechtstreeks telefoonnummer, dus mocht het allemaal nog lang duren en mocht je geen duidelijkheid hebben, neem dan contact met dit nummer op. 🙂 Dat is de kortste weg en hopelijk duurt het nu dan niet al te lang meer. 

Ik heb 31 maart jl. contact opgenomen met het rechtstreekse nummer. De factuur wordt weer gecorrigeerd. Nog 10 of 12 keer te gaan? Want de planning voor de aansluiting van de FTU en NTU (glasvezel) is nog steeds onbekend voor mijn adres en staat fictief op januari 2024, terwijl de glasvezelkabel al sinds eind 2021 in de meterkast is aangebracht !!

Reageer