Beantwoord

Onduidelijkheid bij klantenservice over het delen van MB's

  • 18 February 2023
  • 1 reactie
  • 12 keer bekeken

Hoi  .

Ik kan een huidig ondewerp geven waarbij (jammer genoeg) duidelijk is, dat sommige callcenter medewerkers onervaren zijn. 

1 Je belt om te vragen of je ook data van een mobiel nummer kan delen met een data only abonnement. Antwoord van medewerker “Nee dit is helaas niet mogelijk”. Na 30 min opnieuw gebeld en toen bleek het wel mogelijk te zijn.

 

2 Vandaag gebeld met de vraag waarom (dit gaat toevallig over hetzelfde data only abonnement) niet is aangemeld voor KPN hussel. 1e medewerker moest mij hiervoor doorverbinden met 2e medewerker. Die mij vertelde dat ik mijn eerste factuur moest afwachten!!!! Ik heb toen aangegeven dat dit normaal binnen een dag zichtbaar moest zijn in app en website. Volgens medewerker was dit een automatisch proces, waar zij niets aan kon doen en dat ik maar mijn factuur moest afwachten. Mocht het toch fout gaan, dan konden ze het altijd nog crediteren. Heb gezegd het een rare gang van zaken te vinden en dan maar af te wachten. Natuurlijk heb ik na een uur nogmaals gebeld en vervolgens heeft de eerste de beste medewerker met 1 druk op de knop (of in dit geval iets aan te vinken) ervoor gezorgd dat het nummer is gekoppeld met hussel. Ik kon ook direct de korting zien in de app en mb delen.

 

Groet Cornelis

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 20 February 2023, 14:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

@Cornelis van Aalsburg Hi Cornelis en welkom op ons forum!

Ik kan goed begrijpen dat je vooraf een andere ervaring met de klantenservice had verwacht. Voorop gesteld: onze collega's daar doen altijd hun uiterste best om je zo goed mogelijk te helpen. Mogelijk heb je net een paar nieuwe(re) collega's gesproken. Ik ben in ieder geval blij om te horen dat 't later allemaal opgelost is.

En voel je vrij om een volgende ronde een vraag hier op ons forum te stellen. We hebben hier verschillende behulpzame forumgebruikers met veel kennis, die anderen graag op weg helpen. Wij sluiten als moderators aan waar nodig. En daarnaast hebben we ook nog onze Kennisbank, waarin je nu al een boel informatie - én steeds meer -  kunt vinden, want deze is nooit af :) Daarin staat bijvoorbeeld ook informatie over MB's delen.