Beantwoord

Ontvangen MB's niet langer kunnen gebruiken tot eind van de maand?

  • 3 February 2023
  • 4 reacties
  • 64 keer bekeken

Mijn ontvangen MB's zijn geldig tot en met de 8e van de maand. Dan moet ik nieuwe krijgen welke geldig is tot het einde van de maand. 

Dat was nooit zo tot een nieuw abonnement is afgesloten door de verzender van MB's. 

Het is behoorlijk irritant, iemand een oplossing?

icon

Beste antwoord door RBxx 3 February 2023, 19:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Abonnementen lopen tegenwoordig niet meer standaard vanaf de 1e dag van de kalendermaand. Dat kan nu elke dag van de maand zijn. Het KPN systeem kiest die datum willekeurig bij een nieuw of verlengd abonnement.

Daardoor loopt de factuurperiode van de verzender nu kennelijk vanaf de 9e van de maand en worden de MB's vanaf nu ook elke maand op de 9e naar jou overgemaakt. Deze MB's zijn dan een hele maand geldig. Dus t/m de 8e van de volgende maand.

Reputatie 7
Badge +24

Mijn ontvangen MB's zijn geldig tot en met de 8e van de maand. Dan moet ik nieuwe krijgen welke geldig is tot het einde van de maand. 

Nee, tot volgende maand de 8ste. U krijgt dus elke maand de 9de nieuwe data. Wat is hier irritant aan? Wat maakt het uit of u de 1ste of de 9de nieuwe data krijgt? 

Edit: blijkbaar lieg ik hieronder, excuses! Dank je wel voor het snelle antwoord!

 

Maar dat is dus het mooie, want op de laatste dag van de maand verloopt het weer!

Dus ik ben zowel op de eerste als de negende van de maand internetloos...

Topic kan gesloten worden, ik had verkeerd gekeken.

Nogmaals bedankt voor de snelle reacties!