Beantwoord

Pakketwissel itv blijft staan op ‘wordt verwerkt’

  • 27 August 2019
  • 3 reacties
  • 121 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Vanmiddag heb ik geprobeerd om via Mijn KPN het gratis tv-pakket om te wisselen volgens het advies in de mail. Het gratis Pluspakket zou dan het betaalde pakket moeten worden en het Fox Sports pakket het gratis pakket bij KPN Compleet. Als ik klik op het icoontje Producten > bekijk uw voordelen (onder KPN Compleet), dan zie ik nog steeds de tekst ‘wordt verwerkt’. Op zich kan dat kloppen, want er wordt melding gemaakt van dat het mogelijk tot 24 uur kan duren voor de wijziging is doorgevoerd en mogelijk heeft de storing van vandaag ook invloed op de snelheid van die verwerking. Als ik echter op het potloodje druk, krijg ik de foutmelding ‘Invalid date’.
Maar klik ik eronder door bij het icoontje Producten > Uw producten - Thuis/‘het desbetreffende adres’, dan zie ik in het overzicht dat Fox Sports al op gratis staat. Het Pluspakket is echter uit de lijst verdwenen (het verwachte kostenplaatje klopt ook) en opnieuw toevoegen (als betaald pakket) is met geen mogelijkheid voor elkaar te krijgen.
Er gaat hier volgens mij iets niet goed...
Kunt u hiernaar kijken? (Gegevens staan in mijn profiel n.a.v. een eerdere vraag over de Digitenne omzetting. Indien aanvullende gegevens nodig, hoor ik dat graag.)
icon

Beste antwoord door JorisT 29 August 2019, 21:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Joris.

Natuurlijk kijk ik dit voor je na. Ik zie dat de omzetting naar het gratis Fox pakket is gelukt. Is het nog de bedoeling dat het Pluspakket in betaalde versie erbij komt? Of is het zo goed?

Ik hoor graag van je.
Reputatie 1
Badge
@Alex_P: Het is zo goed met alleen Fox Sports als gratis Compleet pakket en zonder betaalde versie van het Pluspakket. Hartstikke bedankt voor het nakijken!
Reputatie 7
Badge +24
Geen probleem, graag gedaan. Je weet me vinden mocht het nodig zijn. 🙂