Beantwoord

PlusPakket

  • 16 August 2019
  • 2 reacties
  • 259 keer bekeken

Reputatie 1
IK ben onlangs abonnee geworden. Ik heb ook PLUS gekozen. Ik zie nu dat ik EN Plus EN Fox heb. Ik wil ALLEEN PLUS. Ik kan dit niet wijzigen in Mijn KPN.
Graag uw reaktie
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 20 August 2019, 09:20

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @a160674. Welkom bij KPN en op het KPN Forum! Wat vervelend dat je het verkeerde zenderpakket hebt gekregen. Ik zal voor jou uitzoeken of het mogelijk is om het Fox Sport pakket om te wisselen voor het Pluspakket. Ik heb wel een aantal gegevens van je nodig. Laat je je gegevens achter op het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je je gegevens hebt achtergelaten? Ik hoor graag van je!
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @a160674. Welkom bij KPN en op het KPN Forum! Wat vervelend dat je het verkeerde zenderpakket hebt gekregen. Ik zal voor jou uitzoeken of het mogelijk is om het Fox Sport pakket om te wisselen voor het Pluspakket. Ik heb wel een aantal gegevens van je nodig. Laat je je gegevens achter op het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je je gegevens hebt achtergelaten? Ik hoor graag van je!
Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je het misschien via een andere weg geregeld hebt. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!

Reageer