Beantwoord

Pluspakket toch betaald ondanks Combineer kortingen, klantenservice geeft aan dat hier een formulier voor moet zijn

  • 9 February 2023
  • 4 reacties
  • 50 keer bekeken

Wij hebben nov 21 een abonnement afgesloten, 1x hussel en 1x mobiel en zouden het plus pakket gratis krijgen.

Echter kwamen we er pas achter dat we deze toch al die tijd betaald hadden.

Nu kon ik volgens een medewerkster een formulie invullen om te kijken of dit opgelost/gecompenseerd kon worden.

Ik weet alleen niet meer waar ik het kan vinden, heeft iemand een idee?

 

 

Met vriendelijke groet Aréke 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 14 February 2023, 10:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hallo @Aréke81 vul in het privédeel van je profiel je naw-gegevens, klantnummer(s) en laatste 3 cijfers IBAN in en een moderator komt er binnenkort op terug. Dat is de eenvoudigste manier.

 

Reputatie 7
Badge +9

@Aréke81 heb je je aangemeld voor de combineer korting. Zie deze pagina van KPN.

@Aréke81 heb je je aangemeld voor de combineer korting. Zie deze pagina van KPN.

Dat zou ze toen voor mij al gedaan hebben maar dat is dus schijnbaar niet gebeurd.

Ik heb vandaag gebeld en moet een formulier invullen maar in alle drukte het briefje kwijt geraakt en niet onthouden wat voor formulier het was🤦‍♀️

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Aréke81. Welkom op het KPN Forum! Ik zie dat je op dit moment alleen nog maar een KPN mobiel abonnement afneemt, het Internet en TV abonnement is inmiddels opgeheven. Het is daarom niet meer mogelijk om je aan te melden voor de Combineer kortingen. Helaas kan ik jou niet verder helpen hierin. 😓