Beantwoord

Recht op entertainmentkorting bij ouder internetabonnement?

  • 4 February 2023
  • 2 reacties
  • 83 keer bekeken

Ik twijfel of ik recht heb op entertainmentkorting. Kom er niet helemaal uit. Ik heb een internet standaard abonnement thuis en een mobiel Hussel 2020 5GB. 

Wilde Netflix af gaan sluiten i.v.m. entertainmentkorting, maar ik geloof dat je dan thuis ook een Hussel abonnement moet hebben? Ik heb nu dacht ik het oude KPN compleet? (Krijg wel €2,50 combivoordeel op mobiel). 

Dacht dat ik destijds niets aan internet thuis veranderd heb omdat het gevolgen had voor vaste lijn (nu betaal ik daar niets voor, bij wijziging zou dat wel zo gaan zijn), maar dat weet ik niet zeker meer. Einddatum contract internet standaard thuis was 2018.

Wie kan me meer vertellen? Heb ik recht op korting met mijn abonnementen in deze vorm of toch niet?

icon

Beste antwoord door Noordzee 4 February 2023, 08:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Essie02 ,

Nee, bij een thuisabonnement op de voorwaarden van KPN-compleet heb je geen recht op een entertainmentkorting van vijf euro. 
 

Bij KPN Compleet heb je weer andere voordelen zoals bv een keuze uit een gratis ESPN-pakket of een gratis pluspakket. 
 

Je zou kunnen overstappen naar de nieuwste abonnementsvorm met de huidige combivoordelen, maar die zijn niet altijd gunstiger. Het is maar net wat je belangrijk vind. Check dus goed of de nieuwe situatie voor jou voordelig is, want een overstap is definitief. Je kunt niet meer terug naar KPN Compleet. 


KPN Compleet: 

Combivoordeel : 

 

Bedankt voor je reactie! Een hoop leesvoer.. 

Veel mogelijkheden en best verwarrend in sommige gevallen..

Ik ga er induiken, bedankt!