Beantwoord

Recht op gratis extra zender?

  • 13 March 2023
  • 11 reacties
  • 166 keer bekeken

Tot voor kort had ik een Alles-in-1 abonnement (iTV en internet) en 2 mobiele abonnementen op mijn adres. Hierdoor had ik als extraatje o.a. ESPN gratis.

Nu is mijn vrouw vorige week van mobiele provider gewisseld waardoor we nog maar 1 mobiel abonnement hadden. Gisteren kwam ik erachter dat ik geen ESPN meer had. Kan dit het gevolg zijn dat er 1 mobiel abonnement verdwenen is of zou ik hier toch nog recht op moeten hebben?

 

In de tussentijd zag ik dat ik voor 5 euro minder per maand en dubbele snelheid een vernieuw abonnement af kon sluiten: Internet met KPN TV+

Heb ik hiermee nog recht op een gratis ESPN of 5 euro entertainment korting i.c.m. 1 mobiel abonnement? Ik krijg dit nergens te zien dat ik hier recht op zou hebben. Beetje vreemd allemaal.

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 15 March 2023, 09:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Heb je het alles in één abonnement nog steeds of heb je dat veranderd? Als je dat nog hebt en minimaal één mobiel abonnement van KPN heb je nog recht op gratis espn of pluspakket.

Onder Hussel en het huidige TV+ is alleen het pluspakket nog gratis als je ook nog een KPN Mobiel abonnement hebt.

ESPN kan met TV+ alleen betaald worden afgenomen. Het eerste kanaal zit al gratis in het basispakket. Voor €12,99 heb je dan het tweede derde en vierde kanaal en ook de mogelijkheid om de app van espn te gebruiken op je telefoon.

Ik heb het abonnement gewijzigd, maar als ik dit zo lees had ik dat beter niet kunnen doen dus. Nu betaal ik voor ESPN. 

Vind het wel vreemd dat ESPN ineens niet meer actief was, dat is de reden geweest dat ik het ben gaan onderzoeken en uiteindelijk een nieuw abonnement heb afgesloten. 

Over een extra zender in het pluspakket vind ik nu ook niks. 

Reputatie 7
Badge +24

Als u ook een mobiel abonnement bij KPN heeft krijgt u het Pluspakket. Dat zijn meerdere zenders. Niet 1. 

Ik zie nu wel het Pluspakket als gratis optie staan, maar wanneer ik dan naar mijn winkelmand ga, zie ik dat mijn abonnement gewoon met 6,99 wordt verhoogd. 

Reputatie 7
Badge +24

Het klopt dat da bedrag er gewoon in staat. Maar het zou er op een andere regel ook weer afgetrokken moeten worden.

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Zjoske, als je nu een nieuwer abonnement hebt, dan krijg je het Pluspakket gratis. Dat is het gratis zenderpakket omdat je zowel mobiel als internet & tv afneemt bij KPN. Ik zie dat vandaag het voordeel ook voor je is geactiveerd. 

Hallo @Zjoske, als je nu een nieuwer abonnement hebt, dan krijg je het Pluspakket gratis. Dat is het gratis zenderpakket omdat je zowel mobiel als internet & tv afneemt bij KPN. Ik zie dat vandaag het voordeel ook voor je is geactiveerd. 

Ik zie het nu ook. 

Maar wat was de reden dat is ESPN ineens niet meer kon bekijken? Ik had nog steeds een lopend mobiel abonnenemtn en een alles-in-1 abonnement lopen. 

Nu betaal ik maandelijks voor ESPN dus per saldo ben ik nu duurder uit. 

Reputatie 7
Badge +19

Op 12 maart is het abonnement gewijzigd naar de nieuwe propositie met o.a. TV+. Bij deze abonnementen horen ook de nieuwere combivoordelen. Hierbij is het Pluspakket gratis en krijg je op 1 ander extra zenderpakket €5,00 korting. De zogeheten entertainmentkorting. 

Op 12 maart is het abonnement gewijzigd naar de nieuwe propositie met o.a. TV+. Bij deze abonnementen horen ook de nieuwere combivoordelen. Hierbij is het Pluspakket gratis en krijg je op 1 ander extra zenderpakket €5,00 korting. De zogeheten entertainmentkorting. 

Ok, ik heb espn maandag meteen geactiveerd, krijg ik daar nu automatisch 5 euro korting op of moet ik dat ergens instellen?  Ik kan dit nergens terug zien omdat ik nog geen factuur heb. 

Je krijgt sowieso de entertainmentkorting bij de combinatie van minstens één entertainmentpakket (w.o. ESPN) én een mobiel kpn abonnement.

Volgens mij zie je dat alleen op de factuur inderdaad.

Reputatie 7
Badge +19

De €5,00 entertainmentkorting is inderdaad actief op jouw abonnement. In jouw geval zal die €5,00 van de prijs voor ESPN worden afgetrokken.Â