Beantwoord

Telefoonnummer toevoegen voor MB's delen lukt niet

  • 10 February 2023
  • 2 reacties
  • 61 keer bekeken

Hallo, ik ben al jaren klant bij KPN en sinds kort mijn partner ook. Afgelopen maand zijn wij gaan samenwonen op mijn adres en we willen graag onderling mb’s delen. Dit wil alleen niet lukken. Wanneer wij een telefoonnummer willen toevoegen word deze niet gevonden. Hoe lossen we dit op?

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 14 February 2023, 11:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hallo @Sharonsmit89 een voorwaarde is o.a. dat beide abo's op precies hetzelfde adres staan ingeschreven.

Reputatie 7

Hoi @Sharonsmit89, welkom bij ons op het forum. Gefeliciteerd met het samenwonen!

Wat Jan zegt klopt inderdaad, beide abonnementen moeten op hetzelfde adres staan. Dat gaat vooral om het factuuradres, die moet gelijk zijn. Als dat het geval is kan je via deze pagina kijken of de nummers aangemeld kunnen worden en welke voordelen je krijgt: Bekijk je voordelen.