Vraag

Telfort Compleet aangevraagd

  • 29 July 2019
  • 9 reacties
  • 126 keer bekeken

Badge
Ik heb 23 juni telfort compleet aangevraagd.
Ik heb zakelijk telfort mobiel en zakelijk een kpn internet verbinding.
Ik heb een email ontvangen van de aanvraag en meer ook niet.
Hoe gaat dit te werk.?
Duurt het zo lang om hier een reactie van te ontvangen?

Vr.gr Mirjam

9 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom terug Mirjam! Niet alle zakelijke abonnementen komen in aanmerking voor Telfort Compleet. Zie de exacte voorwaarden op deze pagina: Voorwaarden Telfort Compleet

Als jouw abonnementen wel geschikt zijn kijk ik na waarom het zo lang duurt. Kun je daarvoor jouw profiel aanvullen met je adresgegevens, klantnummer en het 06-nummer van Telfort mobiel? Als je een reactie stuurt zodra dat is gebeurd kijk ik dit verder na.
Badge
Dat kan ik wel doen maar daar word privé adres gevraagd ed.
Ik heb zakelijk alleen KPN .
Reputatie 7
Badge +28
Als het een kleinzakelijk abonnement is kom je wel in aanmerking voor Compleetvoordeel (en kan ik die gegevens ook inzien). Als het ander zakelijk abonnement betreft helaas niet. Je had dan overigens wel een mail moeten ontvangen met een afwijsreden.

Als je het niet zeker weet wil ik je toch vragen je profiel aan te vullen. Dan duik ik morgen de administratie in om te kijken of we wel of geen Telfort Compleet kunnen regelen 🙂
Badge
Dan vul ik het bedrijfs adres in.
Ik heb in de zaak kpn thuis met
internet instap
Reputatie 7
Badge +28
Top! Het KPN abonnement komt in ieder geval in aanmerking voor Compleet. Het Telfortabonnement ga ik even controleren bij mijn Telfortcollega's. Kun je het 06-nummer daarvan nog toevoegen aan je profiel? Als je in aanmerking komt zal ik je direct aanmelden.
Badge
Ik heb mij mobiele nummer toegevoegd bij opmerkingen.
Alvast bedankt voor de moeite!
Reputatie 7
Badge +28
Dank! Ik heb de Compleetaanmelding opnieuw ingevoerd en dat lijkt goed te gaan. De eerdere aanvraag is vreemd genoeg niet te vinden. Binnen 7 dagen ontvang je een bevestiging dat de aanvraag is geregeld. Als je toch geen bevestiging ontvangt, laat het even weten. Ik ga ervan uit dat het nu wordt geregeld 🙂
Badge
Dank je wel Joran
Ik ga het afwachten!

.
Reputatie 7
Badge +30
Heb je de bevestiging van je Telfort Compleet inmiddels binnen, Mirjam?

Reageer