Beantwoord

Telfort internet en tv + KPN mobiel = Combivoordeel

  • 26 August 2019
  • 5 reacties
  • 169 keer bekeken

Ik zit sinds een half jaar bij telfort internet + tv. Omdat ik destijds nog een sim only elders had lopen kon ik niet in één keer volledig overstappen. Ik heb ruim een maand geleden een telefoon abonnement afgesloten bij KPN aangezien telfort geen nieuwe klanten meer aanneemt. Er is mij destijds toegezegd dat ik alsnog gebruik kon maken van de combivoordeel van kpn. Dat wil zeggen dubbele data, 5 euro korting en een extra zenderpakket. Hiervoor moest ik het KPN compleet formulier invullen en dat zou volgens de bevestigingsmail maximaal een maand duren. Maand later nog geen bevestiging ontvangen dus ik heb KPN gebeld. De medewerker gaf aan dat dit bij telfort geregeld moet worden en ik werd vervolgens doorgeschakeld naar telfort. Telfort heeft voor mij het telfort compleet formulier ingevuld en dit zou maximaal één dag kosten. Weer niets vernomen. Opnieuw telfort gebeld en deze medewerker gaf aan dat ik bij KPN moest zijn en zijn collega het verkeerde formulier heeft ingevuld op de telfort website. Ik heb aangegeven dat ik al bij KPN ben geweest en dat die mij naar telfort doorsturen. De medewerker heeft vervolgens een verzoek bij de afdeling die gaat over combivoordeel neergelegd om mij te bellen. Ik ben niet terug gebeld maar heb wel een mail ontvangen dat het verzoek is afgewezen. Dit wordt verstuurd vanuit een no reply dus heb ook niet de kans gehad om hierop te reageren. Aangezien KPN naar telfort wijst en andersom weet ik niet wat ik verder kan regelen.

Alvast bedankt voor de hulp.
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 29 August 2019, 12:43

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Julia001. Wanneer je Telfort met KPN op hetzelfde adres combineert kan je gebruik maken van de Telfort Compleet voordelen. Op deze pagina krijg je een antwoord op al jouw vragen en op deze pagina kan je je aanmelden voor Telfort Compleet. Als je toch nog vragen hebt, dan hoor ik dat graag van je.
Bedankt voor je antwoord. Telefonisch is echter toegezegd dat ik gebruik kan maken van de KPN compleet voordelen, zoals reeds is uitgelegd in mijn vorige bericht. Tevens ben ik nog steeds niet teruggebeld door de afdeling die hierover gaat. De informatie op de website helpen mij hierbij helaas niet verder. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd. Graag hoor ik van je hoe dit opgelost kan worden.
Reputatie 7
Badge +21
Graag gedaan @Julia001. Ik begrijp dat je een ander antwoord had verwacht omdat het anders is verteld aan de telefoon, maar helaas kunnen we de KPN Compleet voordelen niet activeren. Wanneer je alle diensten bij KPN afneemt kan je gebruik maken van de KPN Compleet Voordelen. Als je Telfort en KPN diensten combineert op hetzelfde adres kan je gebruik maken van de Telfort Compleet voordelen. Ik zou je willen vragen om het online formulier nogmaals in te vullen. Als na controle blijkt dat je voldoet aan de voorwaarden en de aanmelding is gedaan voor de 25e van de maand dan zal Telfort Compleet op de eerste van de volgende kalendermaand actief worden.
Heb je voor mij een link naar een klachtenformulier? Of een e-mailadres?
Reputatie 7
Badge +21
Heb je voor mij een link naar een klachtenformulier? Of een e-mailadres?
Via deze pagina op onze website kan je een klacht indienen. Het online klachtenformulier vindt je hier.

Reageer