Ik zit sinds een half jaar bij telfort internet + tv. Omdat ik destijds nog een sim only elders had lopen kon ik niet in één keer volledig overstappen. Ik heb ruim een maand geleden een telefoon abonnement afgesloten bij KPN aangezien telfort geen nieuwe klanten meer aanneemt. Er is mij destijds toegezegd dat ik alsnog gebruik kon maken van de combivoordeel van kpn. Dat wil zeggen dubbele data, 5 euro korting en een extra zenderpakket. Hiervoor moest ik het KPN compleet formulier invullen en dat zou volgens de bevestigingsmail maximaal een maand duren. Maand later nog geen bevestiging ontvangen dus ik heb KPN gebeld. De medewerker gaf aan dat dit bij telfort geregeld moet worden en ik werd vervolgens doorgeschakeld naar telfort. Telfort heeft voor mij het telfort compleet formulier ingevuld en dit zou maximaal één dag kosten. Weer niets vernomen. Opnieuw telfort gebeld en deze medewerker gaf aan dat ik bij KPN moest zijn en zijn collega het verkeerde formulier heeft ingevuld op de telfort website. Ik heb aangegeven dat ik al bij KPN ben geweest en dat die mij naar telfort doorsturen. De medewerker heeft vervolgens een verzoek bij de afdeling die gaat over combivoordeel neergelegd om mij te bellen. Ik ben niet terug gebeld maar heb wel een mail ontvangen dat het verzoek is afgewezen. Dit wordt verstuurd vanuit een no reply dus heb ook niet de kans gehad om hierop te reageren. Aangezien KPN naar telfort wijst en andersom weet ik niet wat ik verder kan regelen.
Alvast bedankt voor de hulp.