Vraag

Telfort mobiel krijg ik.dubbele data?

  • 5 June 2019
  • 16 reacties
  • 1646 keer bekeken

Hoi ik heb telfort mobiel en thuis heb ik kpn vast bellen en internet.....kan ik.nu dubbel zoveel data krijgen op mijn telfort mobiele abonnement??

Heb al weken geleden het formulier ingevuld maar nooit wat terug gehad....ook via de kpn app mobiele nummer proberen toe te voegen maar dit lukt niet......

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

16 reacties

Nee zover mij bekend levert deze combinatie wat Telfort Compleet is genoemd alleen een tv pakket naar keuze op.
Zie ook dit topic
Hoi @Bruss84 . Welkom op het forum.
@Galdor68 heeft gelijk, de combinatie tussen vast van KPN en mobiel van Telfort geeft recht op een tv pakket naar keuze. Heb je ondertussen een reactie gehad? Zou je anders het formulier voor de zekerheid nog eens willen invullen?
Ik heb nog geen reactie gehad heb het formulier gelijk in het begin ingevuld en een aantal weken geleden nog een keertje dus probeer ik het nog een keer!! Het staat er allemaal een beetje onduidelijk aangegeven vind ik....
Als jij al twee pogingen hebt gedaan, zou je denken dat het nu geregeld is. 🙂 Ik wil daarom graag de status voor je controleren. Kun je je profiel aanvullen en mij een seintje geven?
Profiel is bijgewerkt ik hoor wel of dit goed is
Dank voor de info, @Bruss84 . Ik ga dit voor je onderzoeken maar daar heb ik de hulp van een telfort collega bij nodig. Zodra ik meer duidelijkheid heb, laat ik het weten! Ga er van uit dat ik maandag meer weet!
Excuus. Dat wordt dinsdag, aangezien telfort maandag gesloten is in verband met Pinksteren 🙂
@Bruss84 kleine tip dan wel opmerking staan beiden producten op hetzelfde adres dat is wel van belang klein tikfoutje kan al problemen geven.
Dank voor de info, @Bruss84 . Ik ga dit voor je onderzoeken maar daar heb ik de hulp van een telfort collega bij nodig. Zodra ik meer duidelijkheid heb, laat ik het weten! Ga er van uit dat ik maandag meer weet!
Super dank je wel voor de service
@Bruss84 kleine tip dan wel opmerking staan beiden producten op hetzelfde adres dat is wel van belang klein tikfoutje kan al problemen geven.
Ja beide op hetzelfde adres!!
Hoi @Bruss84 . We komen er niet uit en ik heb daarom de zogenaamde compleet desk gemaild. Ik verwacht op korte termijn een reactie en dan hoop ik ook dat we het probleem eindelijk hebben opgelost!
Alvast hartelijk dank ik zie je reactie binnenkort tegemoet!!
Ik heb zelf geen antwoord gehad van de zogenaamde compleetdesk. Is er nog contact met jou gezocht? Zo niet, ga ik daar verhaal halen.
Hoi ik heb zelf nog niks gehoord van beide partijen......
Ai. Ik heb ze gelijk gemaild en gevraagd om een update. Excuses dat dit zo lang moet duren.
Maak niet uit ben al blij wat voor werk je eraan verricht!!! Ik hoor je!!