Beantwoord

Toevoegen telefoonnummer om mb's te delen

  • 8 February 2022
  • 40 reacties
  • 2803 keer bekeken

Hallo, 

Ik wil graag weten hoe ik het telefoonnummer van mijn dochter kan toevoegen in mijn KPN om mb's te delen. Nummer van mijn vrouw en zoon staan er wel in. Hoor het graag.

Vr.gr Tim

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 9 February 2022, 12:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

40 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Goedemiddag @Timbert, een nummer toevoegen aan het MB's delen kan als volgt: Hussel voordelen aanmelden

Op deze pagina vul je het adres in waarop het KPN abonnement is afgesloten en het mobiele telefoonnummer waarop je al voordeel ontvangt. Klik vervolgens op Toevoegen om een extra mobiel telefoonnummer aan te melden.

Heb ik gedaan maar het nummer wordt niet toegevoegd. Kan dat komen omdat het nummer in mijnkpn staat als extra nummer? Bij het abonnement zat ook 1 GB data, maar die zijn op. Vandaar dat ik met haar ook mb's wil delen. Toen ik het abonnement afsloot begreep ik dat dat mogelijk was.

Reputatie 7
Badge +19

Danm kijk ik graag voor je naar een oplossing. Zou je jouw profiel in willen vullen @Timbert? Dan ga ik er voor zorgen dat jullie mb's onderling kunnen gaan delen. 

Ik heb mijn profiel ingevuld

Reputatie 7
Badge +19

Het telefoonnummer van jouw dochter is toegevoegd. Je kunt mb's gaan delen! @Timbert 

:thumbsup: top bedankt voor de service

Bij mij lukt het niet om telefoonnummers toe te voegen. Ik kom in een lus terecht. Kan alleen mb’s delen als donatie voor een goed doel in plaats van naar mezelf. Als ik de stappen volg om een nummer toe te voegen gebeurt er helemaal niks. 

Reputatie 7
Badge +19

Als het goed is, kun je nu mb's delen @Yessie1853

Mij lukt het ook niet om mb's te delen met mijn vriend... is hier een oplossing voor? Nummer toevoegen werkt ook niet.

Inmiddels is het mijn vriend gelukt door met jullie te bellen 🙃

Ik heb 06 van mijn vrouw toegevoegd maar bij mb delen staat haar 06 er niet bij.

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @kinny, het nummer van jouw vrouw is nu ook toegevoegd. Je kunt met haar mb's gaan delen. 

Hallo

 

ik heb hetzelfde probleem.

kom in een lus terecht en kan telefoonnummer niet toevoegen voor MBs delen.

 

graag jullie hulp 

Ik heb het zelfde probleem, kan geen mb delen wel doneren?!

Reputatie 7
Badge +19

Zouden jullie het forumprofiel in willen vullen @Patricia.1984 & @Helpmesvp 

Reputatie 3
Badge +1

Slecht om een reactie te verwijderen aangezien ik sorry heb gezegd. meningen worden waarschijnlijk niet gewaardeerd.

Reputatie 7
Badge +21

Die reactie is niet verwijderd @J.E , maar verplaatst naar een eigen topic

Daar krijg je dan alle aandacht voor jouw probleem.

Zouden jullie het forumprofiel in willen vullen @Patricia.1984 & @Helpmesvp 

Heb ik ingevuld 

Reputatie 7
Badge +19

Telefoonnummer is toegevoegd @Patricia.1984  Mb's delen kan nu. 

Super, het is gelukt idd 

dank!

Hier eenzelfde probleem. Ik heb vijf kinderen waarvan ik met drie inmiddels mb’s deel. De laatste 2 nummers krijg ik niet toegevoegd?

Hier het zelfde probleem, heb 2 kinderen waarvan ik met 1 mb’s kan delen maar met de andere niet telefoon nummer staat er bij maar als ik mb’s wil delen met haar kan dit niet..

Het delen lukt inmiddels; duurt blijkbaar een paar dagen voor de nummers toegevoegd kunnen worden. Nu nog het probleem dat wanneer beide laatste nummers met de kpn app willen werken ze óf mij óf zichzelf ontkoppelen. Medewerker van KPN kan het telefonisch niet oplossen en geeft aan dat het met een max aantal nummers op een adres te maken heeft. Hoeveel weet hij niet. 

Reputatie 7
Badge +24

Het delen lukt inmiddels; duurt blijkbaar een paar dagen voor de nummers toegevoegd kunnen worden. Nu nog het probleem dat wanneer beide laatste nummers met de kon app willen werken ze óf mij óf zichzelf ontkoppelen. 

Ja dat klopt. Dat is niet op te lossen. Elk abonnement kan maar aan 1 account gekoppeld zijn. Heeft niks te maken met het aantal nummers of abonnementen op een adres ofzo. Zo werkt het gewoon. Is niks aan te doen.

Het delen lukt inmiddels; duurt blijkbaar een paar dagen voor de nummers toegevoegd kunnen worden. Nu nog het probleem dat wanneer beide laatste nummers met de kon app willen werken ze óf mij óf zichzelf ontkoppelen. 

Ja dat klopt. Dat is niet op te lossen. Elk abonnement kan maar aan 1 account gekoppeld zijn. Heeft niks te maken met het aantal nummers of abonnementen op een adres ofzo. Zo werkt het gewoon. Is niks aan te doen.

Ze hebben allemaal hun eigen kpn account…. Het werkt bij de andere kinderen prima, maar bij de jongste twee zou het niet meer kunnen?