Beantwoord

Toevoegen telefoonnummer om mb's te delen

  • 8 February 2022
  • 40 reacties
  • 2803 keer bekeken

Hallo, 

Ik wil graag weten hoe ik het telefoonnummer van mijn dochter kan toevoegen in mijn KPN om mb's te delen. Nummer van mijn vrouw en zoon staan er wel in. Hoor het graag.

Vr.gr Tim

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 9 February 2022, 12:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

40 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Beller uit dronten, die 2 mobiele nummers zijn aan hetzelfde klantnummer gekoppeld als jouw eigen abonnement. Ik ga de afdeling aansturen, die elk nummer zijn eigen klantnummer kan geven. Als dat namelijk gebeurd is. kan iedereen zijn eigen MijnKPN account gaan gebruiken. 

Ik heb ook hetzelfde probleem en kan op dit moment geen MB’s delen

Ik kan op dit moment maar met 3 nummers MB’s delen. We hebben sinds kort een contract voor mijn zoontje en dat nummer staat niet in het overzicht als ik GBs wil delen.

Het nummer staat wel in mijn KPN bij mijn nummers en zou (volgens kcc) ook aangemeld zijn voor hussel

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @MdG22, zou je het nummer waarmee je niet kunt delen, willen vermelden in jouw forumprofiel? Dan ga ik eens kijken wat er mis gaat. 

Hallo Jeroen, ik heb het nummer waarmee ik wil delen toegevoegd op mijn forum profiel

Kan iemand mij helpen.

Ook ik kan geen 2e nummer toevoegen van hetzelfde adres om mb te delen..

Is er niemand die me kan helpen gewoon een nummer toe te voegen om mb's te delen en gebruik te maken van een voordeel wat kpn bied..?

Gr. Tom

Reputatie 7
Badge +19

@tom67, excuses voor de late beantwoording. Je kunt nu ook met het extra mobiele nummer MB's gaan delen. 

Het is gelukt..

Bedankt 

Hallo,

het nummer van mijn vrouw staat onder mijn andere mobiel nummers maar kan geen Mb’s geven. Bij mij kinderen lukt dat wel.

Reputatie 7
Badge +19

Als het goed is, moet je dit zelf kunnen doen @Rvl72. Aanmelden gaat via het online formulier: Hussel voordelen aanmelden
Het is vooral van belang bij 1 extra nummer toe te voegen, de juiste instructie te volgen:

 

Wil je een extra mobiel telefoonnummer aanmelden?

Ontvang je al voordelen, maar wil je een extra mobiel abonnement aanmelden? Vul hieronder het adres in waarop je je KPN abonnement hebt afgesloten en het mobiele telefoonnummer waarop je al voordeel ontvangt. Klik vervolgens op Toevoegen om een extra mobiel telefoonnummer aan te melden.

Goedendag , ik heb het zelfde probleem heb al meerdere malen mijn man zijn nummer toegevoegd aan voordelen maar kan nog steeds geen mb delen willen jullie mij helpen ? Mvg Brands 

Reputatie 7
Badge +19

Alle mobiele nummers hebben een eigen klantnummer. Dat wil zeggen dat het ook individuele mobiele nummers zijn die aan 1 KPN ID gekoppeld kunnen worden. Op dit moment zijn er 3 nummers gekoppeld aan 1 en hetzelfde KPN ID. De andere nummers hebben allemaal hun eigen KPN ID en dus inlog. @Beller uit dronten 

Goedemorgen, mij lukt het ook niet om mijn dochter toe te voegen. Zoon staat er wel in.

Graag even contact wat ik niet goed doe.

Goedemorgen, mij lukt het ook niet om mijn dochter toe te voegen. Zoon staat er wel in.

Graag even contact wat ik niet goed doe.

Hallo @Mauricekeizer even gratis bellen met 0800 0402 of langs een lokale KPN-winkel gaan.