Beantwoord

trouwe klant

  • 21 July 2019
  • 15 reacties
  • 1339 keer bekeken

Ik zie allerlei aanbiedingen van gratis dit of zolang zoveel korting wanneer je klant wordt bij KPN , maar nu ben ik benieuwd wat ik als jarenlange vaste klant tegemoet kan zien ? Alle voordelen heb ik al , maar goed daar zijn Mn maandlasten ook naar .

Of moet ik eerst overstappen naar een andere provider en dan vervolgens terug gaan om van allerlei aanbiedingen en kortingen te kunnen genieten
icon

Beste antwoord door Joran 22 July 2019, 16:15

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Goedemidag jacozelf wel kom op het forum. U PRAAT OVER GRATIS en kortingen. Maar u heeft ze toch ook gehad toen u lit weert bij kpn. als ze dat bij iedereen zouden doen is kpn zo weg. Ik zit ook al jaren bij KPN. met al tevreden heid. Dus het is aan u wat u besluit 🤔
Reputatie 7
Badge +28
Hoi Jacco, welkom hier. We bieden geen extra korting als je al langere tijd klant bij ons bent. Zoals Cornelis aangeeft heb je waarschijnlijk al een vorm van korting gekregen toen je klant bij ons werd. Wij zetten in op de blijvende voordelen van KPN Compleet: hoe meer diensten je bij ons afneemt, hoe meer voordeel je ontvangt. Dubbele data, een gratis zenderpakket, korting op je mobiele abonnement en nog meer.
Al is dat wel gelimiteerd wat je krijgt, al heb je 10 abonnementen, je krijgt dan dezelfde voordelen als met 2 abonnementen...
Reputatie 7
Badge +28
Dat klopt, maar wel € 5 korting en dubbele MB's voor elk mobiel abonnement.
Dat maakt ook niet uit of je nu 2 of 10 abonnementen hebt Joran.. Zo mooi wezen als je hoe meer je hebt ook hoe meer extra`s je krijgt. Dus naast gratis opnemen bij het volgende mobiele abonnement op het zelfde adres fox erbij etc.... Zo beloon je trouwe klanten als bedrijf en lopen zo nog minder snel wel 😉
Badge +19
Zou mooi zijn inderdaad maar de grote vraag is wie gaat dat betalen.
Volgens mij betalen wij dat als klanten door meerdere abonnementen af te sluiten bij 1 bedrijf 😉
Dat maakt ook niet uit of je nu 2 of 10 abonnementen hebt Joran.. Zo mooi wezen als je hoe meer je hebt ook hoe meer extra`s je krijgt. Dus naast gratis opnemen bij het volgende mobiele abonnement op het zelfde adres fox erbij etc.... Zo beloon je trouwe klanten als bedrijf en lopen zo nog minder snel wel ;)
Mee eens, ik weet bijna zeker over te stappen naar Ziggo, na jarenlang KPN compleet te hebben komt het pluspakket mij mijn neus uit en op sport zit ik niet te wachten en om te blijven voor 5 euro korting is voor mij geen reden, jammer dat het voor de trouwe klanten niet wat interessanter word gemaakt om te blijven.
Badge +19
Tsja als je mindere kwaliteit geen probleem vind is overstappen naar Ziggo een optie.
Tsja als je mindere kwaliteit geen probleem vind is overstappen naar Ziggo een optie.
Hallo @Joep1965 Vreemde opmerking, Ziggo levert goede kwaliteit beeld en internet en telefoon, het is maar net waar je voor kiest, xDSL, glasvezel of kabel. Dat is de vrijheid van keuze die we in NL hebben.
Soms is de keuze regionaal wat beperkter dan elders, maar de keus is er wel.
Badge +19
@Jan-D de kwaliteit van Ziggo is prima maar als ik de top 10 van beste providers van de consumentenbond bekijk staat kpn op 2 en Ziggo op 9 en dat zegt ook iets toch?!
@Jan-D de kwaliteit van Ziggo is prima maar als ik de top 10 van beste providers van de consumentenbond bekijk staat kpn op 2 en Ziggo op 9 en dat zegt ook iets toch?!
Hallo @Joep1965
ik beoordeel Ziggo uit ervaring en niet statistisch.☺️
Ik moet dat nog even nakijken wat het beste bij mij past, wat ik hier al jaren dacht gevonden te hebben, maar er is teveel veranderd Voor de knop compleet klanten , de keuzes zijn minimaal geworden, waar voorheen, videoband, film1, pluspakket en sport in de extra pakketten zaten , kun je nu kiezen voor plus of voetbal, andere dingen betaal ik een maandelijks bedrag voor zoals Netflix en videoband, wat je maandbedrag nog hoger maakt maar verder niks tegenover staat dan 5 euro op je mobiel die verdwijnt in de extra pakketten die vroeger in de keuze pakketten zaten en het voor de trouwe, langdurige klant ook interessant bleef en op basis van die informatie mijn keuze heb gemaakt om alles naar KPN over t zetten, niet wetende dat alleen het plus pakket en 5,00 korting overbleef, voor het maand bedrag wat ik nu betaal met de pakketten die ik zelf betaal , weet ik zeker dat ik iets beters kan vinden, ik ben niet de enige die " klaagt" ik ben niet zo een klager, maar reacties krijg ik ook niet, ook op andere fora word er veel geklaagd over apparatuur wat niet werkt, ik ben nog geen een positief woord gehoord en weinig reactie van knp gehoord of gezien, een reactie was fijn gewest, als de KPN waar ik lid van ben geworden onveranderd was gebleven, had ik geen reden op weg te gaan .
Ik ga kijken welke provider bij mijn wensen past en goed aangeschreven staat en ga ik KPN verlaten, jammer dat het zo moet, maar ze doen nergens moeite voor langdurige trouwe klanten te woord te staan, ook een veelgelezen klacht, ik hoop dat KPN niet teveel klanten verliest en met een oplossing komt voor ons en ik hoef niet alles gratis maar aangepaste bedragen zit je al op de goede weg, is een mooie eerste stap maar zoals een meneer schreef, naar ons word niet meer omgekeken en gaat alles naar nieuwe klanten toe waar ik mij helaas bij aansluit.
Fijnecdag

Groetjes Saskia

@Jan-D de kwaliteit van Ziggo is prima maar als ik de top 10 van beste providers van de consumentenbond bekijk staat kpn op 2 en Ziggo op 9 en dat zegt ook iets toch?!Hallo @Joep1965
ik beoordeel Ziggo uit ervaring en niet statistisch.☺️

Heb jij ervaring met Ziggo?
Badge +19
Als de prijs voor jou het belangrijkste is snap ik dat je gaat shoppen. Let wel, het is overal wat. Op een forum lees je overwegend negatieve berichten. Ik ben uitermate tevreden over kpn en dat al 30 jaar en betaal naar mijn idee een goeie prijs. Mijn korting mogen ze investeren in het netwerk.

Reageer