Beantwoord

Uitbreiden KPN pakket

  • 30 August 2019
  • 4 reacties
  • 209 keer bekeken

ik heb momenteel TV, Internet en Bellen (alles in 1, bel onbeprkt en Fox Sport) en overweeg dit uit te breiden met een SIM only abonnement. Voor toegang tot FOX Sport betaal ik nu 9,99 per maand. Komen deze kosten bij een SIM only abonnement te vervallen?
icon

Beste antwoord door PeterG 30 August 2019, 17:22

Bekijk origineel

4 reacties

Van af 5 september wordt Fox Sports € 12,99. Daarvoor krijg je dan wel alle 6 kanalen (221 t/m 226).
Het is echter ook één van de 2 KPN Compleet zenderpakketten. Met minimaal één mobiel KPN abonnement op hetzelfde adres kun je F.S. als Compleet pakket kiezen; het is dan gratis.
Hoewel je als meerkosten natuurlijk wel dat mobiele abonnement erbij hebt, hè.
Als je het doet puur voor F.S. kun je afwegen of het het prijsverschil waard is.

Het goedkoopste sim only is icm Compleet € 10 per maand voor 2 jaar. Het heeft geen internet en onbeperkt min/sms. Met 300 min/sms is het een euro goedkoper.
Het verschil voor F.S. is dan een voordeel van 2,99 resp. 3,99.
Bij de 'hogere' abonnementen valt het uit in een 'nadeel'.

De sim only abonnementen. Bovenaan kun je kiezen welk internet je thuis hebt en onderaan nog of je onbeperkt of 300 min/sms wilt.

En hier vind je info over KPN Compleet.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @CF Laan, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Zoals hierboven al omgeschreven krijg je bepaalde voordelen als je zowel Internet en TV als een mobiel abonnement bij KPN afneemt op hetzelfde adres. genaamd KPN Compleet. Je krijgt namelijk € 5,00 korting op het mobiele abonnement en een gratis zenderpakket (Fox Sports of Pluspakket). Bij meerdere mobiele abonnementen heb je ook nog de voordelen gratis onderling bellen en MB's delen!

Dus indien je sowieso al aan het kijken was naar een Sim Only, dan is het zeker het overwegen waard. Je krijgt dan € 12,99 korting op het Fox Sports pakket én € 5,00 korting op je mobiele abonnement. Daarentegen heb je de kosten van het mobiele abonnement.

Laat je even weten of je hier nog meer vragen over hebt? Ik zou ook een collega kunnen vragen om je hier even over te bellen 😉 Zou je in dat geval je Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode en huisnummer?
Reputatie 7
Als het je puur om FOX Sports gaat en je nog niet KPN Compleet bent, waarom neem je dan niet een data-sim. Dan kan je zelfs €4,99 (en vanaf 5 september €7,99) besparen.
Desnoods berg je dat simkaartje gewoon op in een lade. Zie dit topic.

Leuk hè, je koopt iets bij KPN waardoor je goedkoper uit bent. Bij welk commercieel bedrijf maak je dat nu nog mee.
Reputatie 7
Badge +21
@CF Laan, ik heb geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of je hier nog hulp bij kan gebruiken? 🙂

Reageer