Beantwoord

Verlengen- KPN Compleet

  • 1 April 2019
  • 4 reacties
  • 249 keer bekeken

Hi!

Ik heb mijn sim only abonnement (waar al KPN compleet op zat) verlengt. Dit nieuwe sim only abonnement gaat in juli in. Komt hier automatisch dan weer KPN compleet bij (met de voordelen van dien)? Bedankt voor jullie aandacht!
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 1 April 2019, 18:47

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hi Charlotte! Welkom op het forum. Wat leuk om te lezen dat je opnieuw voor KPN hebt gekozen. Als je op dit moment al de voordelen van KPN Compleet ontvangt hoef je het niet opnieuw aan te vragen. Als je je gegevens achterlaat op het KPN Forum profiel kan ik het voor je nakijken. Mocht je toch nog vragen hebben, dan hoor ik dat graag van je!
Hi Vikash,

Bedankt voor je reactie. Ik heb mn gegevens jn het profiel achtergelaten.
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb het voor je nagekeken @CharlotteLoukes2. Het nummer dat je hebt achtergelaten op het KPN Forum profiel ontvangt op dit moment de KPN Compleet voordelen. Als je ervoor kiest om dit abonnement te verlengen, behoudt je deze voordelen. Zolang je meerdere diensten op hetzelfde adres blijft afnemen behoudt je deze voordelen.
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Mocht je toch nog vragen hebben, dan hoor ik dat graag van je!

Reageer