Beantwoord

Voordeel kwijt KPN Compleet bij overstappen?

  • 1 April 2019
  • 3 reacties
  • 236 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +6
  • Wijsgeer
  • 275 reacties
Sinds 1991 ben ik KPN klant, nu begint Rodin hier vandaag met de aanleg van glasvezel. Om hiervan gebruik te kunnen maken moet ik een pakket van Kabel Noord afnemen. Ik vroeg me af, wanneer ik mijn KPN abonnement opzeg, en dan na een jaar weer lid wordt, welke voordelen ik dan kwijt raak.
Ik weet dat ik nu dubbele belminuten en data heb omdat ik een abonnement bij Simyo heb.

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 2 April 2019, 14:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo @HTS, welkom terug! Licht aan het einde van de langzaam internet tunnel, zie ik! Als je met je vaste diensten weggaat bij KPN, vervalt inderdaad je Simyo Compleet. Dat kunnen we wel gewoon weer aanzetten als je terugkomt (mits Compleet dan nog bestaat, daar ga ik wel vanuit). Mocht je nu op je vaste diensten lifetime kortingen o.i.d. hebben, dan komen die ook te vervallen. Jij weet het beste of je die hebt, dat staat in ieder geval op de factuur. Volgens mij was dat het wel zo'n beetje!
Reputatie 4
Badge +6
Hoi Marcia,
Ja eindelijk snel internet, waar KPN zich niet in wil steken, nml het aansluiten van mensen, allemaal klanten van KPN, in zgn onrendabel gebied, doet Rodin dit wel.

Dat voordeel wat ik in 28 jaar trouwe klant zijn, heb opgebouwd dat valt dus reuze mee, (lees, is er dus niet) en weegt niet op tegen de evt dubbele kosten die ik anders zou hebben.
Ik vermoed dat KPN veel klanten, die al jaren klant zijn, zal gaan verliezen. Ik overwoog om een jaar dubbele kosten te gaan maken, maar omdat ik niets verlies, doe ik dit natuurlijk niet, en ga ik toch mijn lidmaatschap tzt opzeggen.
Reputatie 7
Badge +30
Het was me niet duidelijk dat je doelde op een eventuele korting omdat je zo lang klant bent, sorry. Dat bieden we inderdaad niet. Jammer om te lezen dat je vertrekt, maar ik kan het goed begrijpen! Wellicht mogen we je in de toekomst opnieuw verwelkomen bij KPN.