Beantwoord

Vreemd nummer bij MB's delen

  • 9 June 2019
  • 6 reacties
  • 286 keer bekeken

ik wil heel graag mijn kpn id verwijderd hebben zodat ik mijn email adres kan gebruiken op een nieuwe mijn kpn id
ik zie nergen hoe ik dat kan doen maar ik heb hier nogal haast mee omdat er een nummer instaat die mijn zojuist nieuwe nr niet kan zien
graag hulp zsm

alvast bedankt
ik denk dat dit id van de ander is want ik kan alleen mijn nr ontkoppelen
maar hij staat op mijn mail adres

ADmin: titel aangepast zodat hij beter past bij wat het uiteindelijke probleem bleek
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 18 June 2019, 15:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo Ansje, welkom op het forum! Ik begrijp dat jij een KPN ID hebt waar jouw mobiele abonnement aan gekoppeld is. En daarnaast zie je nog een ander mobiel abonnement gekoppeld staan aan dit ID die je eraf wilt hebben.

Je kunt zelf niet je KPN ID verwijderen. Dit kan alleen via ons gedaan worden. Maar, als jij met hetzelfde mailadres weer een nieuw KPN ID wilt aanmaken is het makkelijker om eerst te kijken of het toch niet lukt om het vreemde mobiele abonnement te ontkoppelen. Dit zou moeten kunnen door de volgende stappen te volgen:

  • Klik, als je ingelogd bent op je KPN ID, bovenaan op Producten


  • Onderaan die pagina zou je dan bovenstaande moeten zien. Klik daar op Ontkoppel product


  • Je krijgt dan een blok te zien met daarin je gekoppelde producten. Klik daaronder op Product ontkoppelen.


  • Als je dat doet worden al je producten grijs. Klik dan op de X achter het mobiele nummer dat je wilt verwijderen.
  • Als dat gelukt is, verander dan voor de zekerheid het wachtwoord van je KPN ID. Dat doe je via deze link. Kies daar dan voor Wachtwoord wijzigen.
Mocht dit niet helpen, geef dan aan waar het misgaat. Dan gaan we samen kijken hoe dit op te lossen. En mocht het toch nodig zijn, dan kunnen we het ID inderdaad verwijderen.
Hoi nee het enige wat er in staat is mijn nr ontkoppelen maar als ik dan op mbs delen druk dan zie ik daar het andere nr staan
verder nergens
Reputatie 7
Badge +30
Ah, dat is het! Dat is een ander probleem, een waar het verwijderen van je MijnKPN geen invloed op heeft.

MB's delen is een onderdeel van KPN Compleet. Als je aangemeld bent daarvoor kun je MB's delen met abonnementen die op hetzelfde adres geregistreerd staan. Als jij een nummer ziet dat je niet herkent, dan is er waarschijnlijk ergens iets niet helemaal in orde met de adresadministratie.

Dit ga ik voor je nakijken. Daarvoor moet ik hier de systemen induiken, dus heb ik wat gegevens van je nodig. Vul je gegevens in op je profiel, en laat hier weten als je dit gedaan hebt. Dan ga ik voor je aan de slag 🙂
Reputatie 7
Badge +30
Ik zie dat je het profiel hebt ingevuld, Ansje. Ik zie dat er op jouw adres twee mobiele aansluitingen zijn. Kun je in je profiel in het veld 'persoonlijke opmerking' nog het mobiele nummer vermelden dat je in je MijnKPN ziet en niet herkent? Dan zoek ik dit verder voor je uit. Reageer even in dit topic als je dat hebt ingevuld. Anders weet ik niet of en wanneer je het hebt ingevuld en heb je kans dat je lang moet wachten op een reactie van me.
Dat andere nr is ***

ik heb net zelf me Apple of van adres veranderd
bij betaling en opsturen

Admin: nummer verwijderd i.v.m. privacy
Reputatie 7
Badge +30
Dank je, Ansje.Ik zie in de systemen een notitie dat je eerder dit jaar bent verhuisd. Ik vermoed dat het probleem daar zijn oorsprong vindt en dat de Compleetregistratie op het oude adres is blijven staan. Waar nu inmiddels iemand anders woont die ook KPN heeft. Ik heb zojuist de Compleet registratie aangepast. Kan zijn dat je daar een paar e-mails van krijgt. Dit zou ook gelijk in je MijnKPN verwerkt moeten zijn zodat je daar het vreemde nummer niet meer ziet. Als dat nog wel zo is, geef het even 24 uur. Mocht het er dan nog staan, laat het hier even weten.