Beantwoord

Waar is mijn gratis Pluspakket? Ik blijf maar bellen met de helpdesk

  • 24 February 2023
  • 7 reacties
  • 99 keer bekeken

ben al jaren klant bij kpn  ,heb sinds begin februari een nieuw pakket kpn + gekregen.En alles zou het zelfde blijven als voorheen.We zijn helemaal compleet.We hadden altijd pluspakket,bij nieuwe abonnement,zou deze na 15 minuten actief worden. Ben al een paar weken bezig om elke dag te bellen met de klantenservice om te vragen of ze pluspakket aan kunnen zetten.ze zeggen telkens,we sturen een ticket naar de afdeling,maar na 3 weken, nog steeds geen pluspakket. Hebben er meer mensen hier last van?    

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 27 February 2023, 16:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @lieveheerstbeestje,

Vervelend dat het niet lukt om het pluspakket aan te krijgen. Als de technische dienst hier reeds mee bezig is, kan je het beste even hun reactie afwachten.  Heb je ook een SMS gehad met een telefoonnummer en toegangscode toevallig? Anders kunnen medewerker hier mee kijken of het ticket inmiddels ook is aangemaakt.  Vul in het laatste geval je forumprofiel vast aan, mocht je dit niet gedaan hebben. 

Reputatie 7
Badge +20

@lieveheerstbeestje 

 

Heb je in MIJNKPN mobiel en thuis aangemeld?

Zo niet, dan kan je dat het beste doen.

Je kan MIJNKPN op www.kpn.com vinden. 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @lieveheerstbeestje, welkom op ons forum!
Ik zie dat er een klacht openstaat, het ligt dus al wel bij de juiste afdeling. Op dit moment kunnen er geen wijzigingen in je abonnement plaatsvinden omdat er nog een wijziging open staat. Ik lees dat er vanmiddag een aannemer is aangestuurd om voor een update/plandatum te zorgen.

Voor inhoudelijke vragen hierover kun je het beste telefonisch op het telefoonnummer met toegangscode die je per mail hebt ontvangen vorige week. Je komt dan direct bij mijn collega's van de klachtenafdeling terecht.

ik ben nu al 3 weken bezig met bellen naar het nummer 0800-0200809 met een code nummer.en de medewerkers vertellen telkens andere verhalen. De ene keer zeggen ze dat wij nog geen glasvezel hebben. Wij hebben al 1,5 jaar glasvezel deze is aangesloten door een kpn monteur.en deed het gewoon op het oude pakket. dan zeggen ze dat we nog het oude pakket hebben? echt vreemd, 6 februari nieuw pakket ingegaan.....en elke dag sturen ze tickets naar de afdeling van aansluitingen...en maar beloven dat het over 2 dagen gaat werken,….niet dus???????maar na 3 weken nog steeds geen...pluspakket….lijkt mij sterk dat het moeilijk is om pluspakket aan te sluiten…….slechte service van de klantenservice,om een klant zo lang te laten wachten….

Reputatie 7
Badge +20

Ik begrijp dat het nog niet opgelost is maar zoals ik schreef ligt dit bij de klachtenafdeling. Ik sluit dit topic. Zij kunnen je hier verder mee helpen

Reputatie 7
Badge +20

Het KPN telefoonnummer is toch 0800-0402 (gratis)?

Klopt @joop2011 . Maar als het bij een afdeling 'ligt’ dan krijg je vaak daarvoor een telefoonnummer. Met toegangscode. Na het nummer ook dat gebruiken anders word je er weer af gegooid.