Beantwoord

Waarom stopt KPN met MB's delen?

  • 13 February 2023
  • 23 reacties
  • 6674 keer bekeken

Reputatie 1

Jullie geven aan dat je per 6 januari stopt met de functie mb’s delen….

mijn partner heeft een paar maanden terug een 2-jarig abonnement afgesloten en deelt met het gezin MB’s. Dan kunnen jullie toch niet zo maar hier mee stoppen. Het was de reden om bij jullie te blijven.

 

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 13 February 2023, 14:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

23 reacties

Reputatie 7
Badge +19

We stoppen helemaal niet met MB's delen @Hennie16. Overigens is 6 januari ook al geweest. MB's delen is nog altijd een onderdeel van de Combivoordelen bij KPN

Reputatie 1

Excuus er staat 6 april 2023 maar dat klopt dus niet?

Reputatie 1

Let op: we stoppen 6 april 2023 met sms'en over MB's delen. Wilt u deze informatie blijven ontvangen? Zet dan meldingen aan in de MijnKPN app. Dit doet u onder Profiel > Instellingen > Meldingen. U hebt 500 MB verzonden naar Groet, KPN

 

dit bericht kreeg ik nadat ik MB’s had gedeeld.

Reputatie 1

Of wordt er bedoeld dat we geen sms meer ontvangen als we MB’s gedeeld hebben?

Reputatie 7
Badge +24

Of wordt er bedoeld dat we geen sms meer ontvangen als we MB’s gedeeld hebben?

Ja... dat staat er toch ook?

Let op: we stoppen 6 april 2023 met sms'en over MB's delen.

 

Reputatie 1

Als je snel leest, kun je er wel eens overheen lezen Nick😎

Heb dezelfde sms ontvangen. 

Het is verwarrend! Moest ook ff goed lezen.

Ik heb vandaag (18.02) na het delen van Mb's dezelfde melding over het stoppen ervan vanaf 6.4 per SMS ontvangen. 

Van KPN begrijp ik hier in deze groep dat dat bericht niet klopt.

 Maar wat is er dan aan de hand met deze sms-berichten???

Reputatie 7
Badge +24

Van KPN begrijp ik hier in deze groep dat dat bericht niet klopt.

Er staat hier nergens dat het bericht niet klopt.

Reputatie 7
Badge +21

MB’s delen blijft uiteraard mogelijk. Het enige wat er verandert is dat je de meldingen vanaf 6 april niet meer ontvangt, tenzij je in de MijnKPN app deze optie (weer) aanzet.

 

Dit moet kpn sturen:

 

Let op: we stoppen per 6 april 2023 met het versturen van een sms-melding na het delen van MB's met familieleden. Wilt u wel sms berichten blijven ontvangen als bevestiging van verzonden mb’s. Zet dan meldingen aan in de MijnKPN app. Dit doet u onder Profiel > Instellingen > Meldingen. U hebt 2000 MB verzonden naar 0123456789. Groet, KPN

Of wordt er bedoeld dat we geen sms meer ontvangen als we MB’s gedeeld hebben?

Idd Hennie.

 

Reputatie 2

Voutje van de komneniekatie avdelink…

Let op: we stoppen 6 april 2023 met sms'en over MB's delen. Wilt u deze informatie blijven ontvangen? Zet dan meldingen aan in de MijnKPN app. Dit doet u onder Profiel > Instellingen > Meldingen. U hebt 500 MB verzonden naar Groet, KPN

 

dit bericht kreeg ik nadat ik MB’s had gedeeld.

Dit sms bericht heb ik ook gekregen en inderdaad heb ik ook net een nieuw 2jarig abonnement afgesloten met mb's delen voor hele gezin vorige maand .

Reputatie 7
Badge +21

…. inderdaad heb ik ook net een nieuw 2jarig abonnement afgesloten met mb's delen voor hele gezin vorige maand .

Dan ga je daar toch gewoon mee door? KPN stopt alleen met het sturen van sms-jes.
Als je “meldingen” aanzet in de MijnKPN app krijgt je daarin een melding bij het delen van MB’s.

Is van de ene kant een goede (sales) tactiek van KPN, want heel veel mensen gaan erover heen lezen (ikzelf ook eerst) waardoor veel mensen hun abbo waarschijnlijk gaan wijzigen 🙃😏

Reputatie 7
Badge +7

als dit al een tactiek zo zijn, is het natuurlijk een hele slechte en domme tactiek. De oorzaak is dat we met z'n allen niet goed lezen, onze aandacht spanne is beperkt en dan roepen we al voordat we even goed gelezen hebben. Die sms is gewoon duidelijk.

Reputatie 7
Badge +21

Die sms is inderdaad gewoon duidelijk

Let op: we stoppen 6 april 2023 met sms'en (over MB's delen).

Wilt u deze informatie (over MB's delen 😉) blijven ontvangen? Zet dan meldingen aan in de MijnKPN app.

Goedemorgen,

 

Ook ik kreeg deze melding en dacht ook dat KPN stopte met het delen van MB. Afgelopen dagen even goed de tijd genomen en mij eens verdiept op een ander abonnement voor 06 april want ik heb straks mijn GB hard nodig en zag dat TELE2 en SIMYO wel heel veel goedkoper zijn. Maar voordat ik een ander abonnement ga nemen wilde ik toch maar eerst even dit forum bekeken en nu blijkt dat KPN er niet mee gaat stoppen. Maar ik ga toch echt kijken wat de beste deals is want 2 of 15 gb/ 20gb is wel een verschil en nog €4.50  goedkoper en veel meer MB’s.

Mijn dochter is 2 jaar geleden al van KPN naar TELE2 gegaan. Ze heeft een beter bereik op 5G en heeft echt nog nooit klachten. Omdat zij al een abonnement heeft krijg ik lekker €5,00 korting.

Dus nog even de ervaringen/reviews  bekijken van allebei de providers en dan toch maar afscheid van KPN nemen.

TELE 2 15 GB + onbeperk bellen € 14,50 pm. (netwerk van t-mobile)

SIMYO 20GB + onbeperkt bellen €12.00 pm. (netwerk van KPN en als beste getest.)

Tele2 is o.m. wat goedkoper omdat bellen vanuit je bundel in Nederland naar andere EU nummers niet onder je bundel valt. Je maakt dan extra kosten.

ik bel nooit naar het buitenland, maar voor een abonnement van KPN

onbeperkt bellen, 15/20mb kost mij met korting €28,50 pm,

Simyo, netwerk van KPN, onbeperkt bellen, 15-20mb, €12.00 pm.

 

meer dan het dubbele.

Hoe lang heb je je mobiele abonnement @Bassy ? Verlengen ( = abonnement vernieuwen bij dezelfde provider) kan al lonen. 

Hier € 17,50

10 GB, onbeperkt bellen in en naar EU.

Ik vind dat niet duur. Het is zelfs het goedkoopste abonnement sinds ik sinds 1999 GSM heb. En nu 4G. 1996 - 1999 nog analoog mobiel ATF. Voor f. 25 (gulden dus) per maand + f. 2,-- per minuut belkosten. 

Iets met 1 april dames en heren! 😂😂😂