Vraag

Wanneer kan ik KPN Compleet inzien?

  • 26 March 2019
  • 10 reacties
  • 251 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Dit staat nog steeds op in afwachting?
en wat heb ik dan als voordelen?


10 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond Willem, goed dat je jouw vraag hier stelt!

Het kan maximaal 3-5 werkdagen duren voordat KPN Compleet toegevoegd wordt. Er moet namelijk een controle worden gedaan op de gegevens, met name op het adres. Wanneer heb je KPN Compleet aangevraagd? Op het klantnummer dat je hebt genoteerd in het Forum profiel zie ik nog geen KPN compleet namelijk. Heb je het langer dan 5 werkdagen geleden aangevraagd, laat het dan even weten! Dan ga ik op zoek naar antwoord waarom het nog niet is toegevoegd.

Wanneer je Internet en TV bij ons afneemt in combinatie met een mobiel nummer, krijg je de volgende voordelen:
  • € 5,00 korting op je mobiele abonnement
  • Dubbel zoveel data en minuten/sms'jes op je mobiele abonnement
  • Pluspakket of Fox Sports Eredivisie gratis
  • Gratis onderling bellen met het vaste nummer en andere mobiele KPN nummers op hetzelfde adres (en gekoppeld aan KPN Compleet)
  • MB's delen bij 2 of meer mobiele abonnementen op hetzelfde adres
Hallo Susan.
Dat is langer dan 5 dgn.

gr. Willem58
Reputatie 7
Badge +21
@Willem1958, dankjewel! Op het moment is er een storing met de KPN Compleet tool. Helaas heeft dit ook effect op jouw aanvraag.. Ik ga bij mijn collega's navragen of zij enig idee hebben hoelang deze storing nog gaat duren. Mijn excuses voor dit ongemak!
@Willem1958, dankjewel! Op het moment is er een storing met de KPN Compleet tool. Helaas heeft dit ook effect op jouw aanvraag.. Ik ga bij mijn collega's navragen of zij enig idee hebben hoelang deze storing nog gaat duren. Mijn excuses voor dit ongemak!



Heel mijn kpn is een zooitje.
Soms, als ik inlog, krijg ik vaak maar de helft te zien.
dan weer geen overzicht, en dan weer mijn producten.
Soms maar 3 tabbladen n dan weer allemaal.
En mijn betalingen is ook rommelig soms.
Reputatie 7
Badge +21
@Willem1958, ik krijg terug dat verwacht wordt dat de KPN Compleet registratie op 30 of 31 maart voltooid wordt! Nog heel even geduld dus 🙂

Wat betreft je overige klachten over MijnKPN, lastig dat het nog niet stabiel werkt bij jou! Je hebt wel de nieuwste versie geïnstalleerd? Dat kan nog een verschil maken.. We zijn natuurlijk altijd bezig met verbeteringen, dus ik zal jouw problemen doorspelen! Hier kunnen we altijd weer van leren.
Nog steeds geen inzicht in kpn compleet.🙈
ik heb nu 3 HD tv ontvangers in gebruik!
Ik moet er ook nog 1 terug sturen!
Dus, ik heb er nu 4 staan, waarvan 2 gratis , gekregen bij afsluiten abbo,en 1 abbo, pas afgesloten!
en 1 niet meer in gebruik!
Dit is wel heel verwarrend zoo!
Hoezo onduidelijk wat, je gratis heb en wat je betaal!

Reputatie 7
Badge +21
@Willem1958, bij het Internet en TV pakket heb je twee HD tv-ontvangers inclusief. De derde kan je huren voor € 5,00 per maand extra. KPN Compleet is helaas een beetje een chaos, of in ieder geval.. KPN Compleet werkt op dit moment niet, waardoor aanvragen ook niet kunnen worden doorgevoerd. Helaas is er op dit moment geen zicht op wanneer dit opgelost gaat worden 😞
Reputatie 7
Badge +21
@Willem1958, ik zie dat KPN Compleet inmiddels is toegevoegd! Is het ook zichtbaar voor jou in MijnKPN inmiddels?
@Willem1958, ik zie dat KPN Compleet inmiddels is toegevoegd! Is het ook zichtbaar voor jou in MijnKPN inmiddels?
Susan-
Alles is nu in orde.
ik kan nu alles inzien.
Reputatie 7
Badge +21
Top, duurt even maar dan heb je ook wat 😉 Fijn dat je het even terugkoppelt. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben dan weet je me te vinden! 🙂

Reageer