Beantwoord

Wanneer ontvang ik mijn tv van de black friday actie?

  • 12 February 2023
  • 3 reacties
  • 66 keer bekeken

Goedemorgen,

 

ik heb tijdens de black friday week een abonnement genomen op internet en tv met de philips tv als cadeau.  Mijn abonnement zou door mijn verhuizing 15 januari 2023 ingaan. Tot op heden toe heb ik nog geen mail gehad of iets dergelijks dat de tv zou komen. Ik ben al naar de KPN winkel gegaan maar die kunnen ook niets voor mij betekenen. Ze zeiden mij dat 2 weken naar activatie de tv zou komen maar helaas nog steeds niets. Wanneer komt de tv is mijn vraag 

icon

Beste antwoord door RBxx 12 February 2023, 11:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

KPN heeft de afhandeling van de welkomstcadeaus belegd bij Sidekix.

Zie voor meer informatie het volgende Kennisbank artikel.

Voor vragen over de levering van het welkomstcadeau kan je terecht bij Sidekix. Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

Ik heb dit nr gebeld en dan krijg ik een mail terug van de postcodeloterij met een reserveringsnr. Wel raar terwijl ik bij KPN een abonnement heb afgesloten met als cadeau een televisie

Reputatie 7
Badge +20

Wat bijzonder @mootjes1805, ik heb het nummer zojuist gebeld en krijg wel gewoon onze servicelijn, weet je zeker dat je het nummer goed in hebt getoetst?