Beantwoord

Wel of niet Hussel en entertainmentkorting tegelijk?

  • 9 January 2023
  • 10 reacties
  • 84 keer bekeken

Reputatie 2

Chaten kan me niet verder helpen, telefonisch is een ramp om door te komen

Om te vragen hoe en wat en om het eventueel aan te passen, maar vraag me iets af

We hebben nu tv en internet in 1 voor 68,55

Dit is 100mbit internet en 2 itv kastjes met opnemen ter waarde van 4,99 en het plus pakket terwaarde van 9,99 gratis.

Nu willen we netflix toevoegen en dacht dus daar 5 euro entertainment korting te krijgen, maar dus omdat het een oud abonnement is.

Dus ik zou dan voor dat pakket, 68,55 +11,99 = 80,54 betalen.

 

HBO laten we vervallen als we Netflix hebben.

 

Daarnaast hebben we 2 mobiele hussel abonnementen met op beide 2,50 korting en dubbel data geloof ik....

 

Nu zie ik op internet dat bij hussel 

Ik heb genoeg aan 1 itv kastje en hoef geen opnemen te hebben en 

Netflix ter waarde van 11,99 erbij.

 

Kom ik op 49 + 10 + 11,99 - 5 = 65,99

 

Ben een dief van eigen portemonnee als ik dit zo zie ?

 

Alleen blijven die mobiele abonnementen gewoon zoals het is ? Daar vervallen de kortingen niet zeg maar omdat we een ander abonnement nemen ??

icon

Beste antwoord door ArjanGroters 10 January 2023, 10:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 2

Laat maar !! 

Eindelijk zijn we telefonisch erdoor gekomen.

Het lijkt erop dat je de juiste woorden moet gebruiken aan het begin...

En over gestapt naar hussel.

We betalen nu 5 euro meer alleen dan wel met HBO en Netflix 😉

Alleen 1 vraag er is afgesproken dat het 74 euro zijn worden.

Ik mis hier de 5 euro hussel entertainment korting ?

 

Reputatie 7

Zo te zien ga je terug van 2 naar 1 TV ontvanger en heb je daardoor ook geen opnemenpakket meer.

Zo te zien ga je terug van 2 naar 1 TV ontvanger en heb je daardoor ook geen opnemenpakket meer.

Klopt, we gebruiken er maar 1 en we namen nooit iets op, keken terug of streamden het...

Reputatie 7
Badge +17

Alleen 1 vraag er is afgesproken dat het 74 euro zijn worden.

Ik mis hier de 5 euro hussel entertainment korting ?

 

Dit klopt helemaal @ArjanD300! De Entertainmentkorting is een extra die je alleen krijgt zolang je aan de voorwaarden voldoet. Dit is daarom niet opgenomen in het contract. Maar als jij aan de voorwaarden voldoet, zie je de korting wel in MijnKPN (zodra het nieuwe abonnement actief is) en op de factuur.

Thanks @Denise_ !! Je hebt helemaal gelijk !

Nu zie ik het ook in mijn kpn app idd, heeft even geduurd voordat het allemaal verwerkt is denk…

Jullie hebben of gebruiken meerdere systemen wat niet allemaal even goed met elkaar synchroniseert.

 

Zo is ons mail adres wat wij zelf aan gepast hadden in de app al jaren geleden niet bij jullie bekend bleek tijdens het telefoon gesprek, je collega zou het gelijk aan passen.

Nu kregen wij van netflix geen mail, ik ben toen gewoon via itv kastje naar kanaal 200 gegaan en stond nog steeds het oude zonnet.nl mail adres 🤔

Reputatie 7
Badge +17

Jammer dat de e-mailwijziging niet goed is doorgekomen. Welk e-mailadres wil je nu graag gebruiken? Zet deze even in jouw profiel onder ‘persoonlijke opmerkingen’. Dan kan ik kijken of ik dit voor je kan aanpassen.

@Denise_ 

Heb je PB gestuurd, dank je !

Nu zelfs een brief gehad dat ons mail adres niet klopt, joh !

 

Dat we die moeten aanpassen in de mijnkpn app, maar daar staat het juiste mail adres !

Dus heb overal gekeken, mijnkpn app, op internet ingelogd en naar mijn profiel gekeken, ik kan niets aanpassen want overal wat ik kan zien staat het juiste mail adres...

Reputatie 7
Badge +17

Ik zag in ons systeem het contact e-mailadres inderdaad nog op het oude e-mailadres staan. Deze heb ik nu aangepast.