Beantwoord

Welke korting krijg je met 2 mobiele abonnementen op hetzelfde adres?

  • 21 March 2023
  • 1 reactie
  • 997 keer bekeken

Mijn vriendin en ik hebben beide een KPN mobiel abonnement. Haar abonnement staat nog geregistreerd op haar oude adres en de mijne op ons huidige adres. Zij gaat dit uiteraard wijzigen.

Welke korting kunnen wij dan vervolgens krijgen en moeten we daar nog, naast de adreswijziging voor mijn vriendin, meer actie(s) op ondernemen?

icon

Beste antwoord door Noordzee 21 March 2023, 20:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Micverb ,

Je krijgt geen extra korting op de abonnementsprijs (bij alleen twee mobiele abonnementen), tenzij er ook een thuisabonnement op internet bij KPN loopt. 

Wel kun je elkaar gratis bellen en onderling MB's delen. De mobiele abonnementen van tegenwoordig  zijn afgesloten op de Hussel-voorwaarden. (Zie hieronder) Sinds kort heet dat Combivoordeel. 
 

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN.Â