Beantwoord

Welkomst cadeau: Geweldige Nokia T20 Tablet maar kan hem niet niet updaten

  • 10 March 2023
  • 2 reacties
  • 143 keer bekeken

Reputatie 1

Hallo, mijn welkomstcadeau Nokia T20 kan ik niet van een nieuwe systeemupdate voorzien is gewoon niet mogelijk. De gegeven melding is duidelijk. "Probleem bij het updaten van dit apparaat. Dit apparaat kan geen toekomstige systeemupdates ontvangen. Neem contact op met de apparaatfabrikant voor support".

 

Jajaja, ik voel e'm alweer aankomen. KPN-draaiboek zegt "mag de klant zelf oplossen" zeker? Waarschijnlijk nu weer van het kastje/muur situatie? Ik moet zelf zeker weer stad en land hiervoor afgaan om dit probleem opgelost te hebben zeker? Ik krijg zeker een telefoonnummer uitgereikt? Zelf de leverancier bellen? Al de zoveelste keer met een welkomst cadeau en weer naar de klote. Maar ondertussen wel een abonnement afgesloten.'

 

Nou, ik ben erg benieuwd welke oplossing er geboden gaat worden. Hopelijk zit ik ernaast en zal het probleem automatisch verholpen worden, om deze casenummer door te zetten naar die fabrikant. Dit zou erg prettig zijn voor een keertje... Crossing vingers...

icon

Beste antwoord door Noordzee 11 March 2023, 08:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @IndoRay ,

Vervelend dat jouw tablet niet goed werkt. Je hebt er uiteraard wel garantie op.

En ja, je voelde het al aankomen: 

Voor verdere vragen over de garantie van het welkomstcadeau kun je contact opnemen met logistiek partner Sidekix. Het callcenter van Sidekix is op werkdagen van 08.00 - 21.00 bereikbaar op 088 - 623 70 06 (lokaal tarief). Op zaterdag van 10.00 tot 16.00.

 

Reputatie 1

Ja idd, daar had ik reeds rekening mee gehouden. Niks veranderd dus wat betreft welkomstpresentjes. Alle gegevens had ik reeds ingewonnen... Ofcourse. Maar goed, in elk geval bedankt voor je reactie