Beantwoord

Wisselen gratis zenderpakket KPN Compleet naar pluspakket lukt niet

  • 24 December 2021
  • 5 reacties
  • 539 keer bekeken

Reputatie 2
Badge

Ik heb een alles in1 pakket en mobiel KPN. Eerder kon ik wisselen tussen ESPN en Pluspakket. Nu de winterstop er is woninkje weer schakelen naar het pluspakket maar krijg dat niet meer voor elkaar. Is dat niet meer mogelijk en heb ik dan een bericht gemist?

 

Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 26 December 2021, 21:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Emdee ,

Daar hebben momenteel wel meer klanten last van. Ik zou even bellen of chatten met KPN. Wacht daar niet te lang mee, want komend weekend zijn ze hiervoor gesloten.

KPN is nu wel gewoon hiervoor bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

Reputatie 7
Badge +16

Goedenavond @Emdee, is het wisselen van zenderpakket intussen gelukt?

Het wisselen moet nog steeds mogelijk zijn via MijnKPN (app) en/ of de TV ontvanger en het kan altijd, zoals Noordzee al aangeeft, via onze klantenservice!

Hallo ik heb KPN compleet en wil graag het plus pakket aanzetten. Online lukt dat niet en telefonisch contact gehad en die zeggen dat kan niet omdat er nog een bestelling open staat. Die bestelling bestaat uit glasvezel die niet aangesloten kan worden op mijn nieuwe adres sinds mijn verhuizing in oktober. Wat kan ik hier aan doen? Ik wil gewoon dingen uit en aan kunnen zetten online. Graag een oplossing KPN???

Zie continu oplossingen voor het probleem maar zolang de klantenservice van kpn nog geen oplossing kan aandragen blijft het een drama 

Reputatie 7
Badge +16

 Graag een oplossing KPN???

Die is gegeven via onze telefonische klantenservice.

 

Zie continu oplossingen voor het probleem maar zolang de klantenservice van kpn nog geen oplossing kan aandragen blijft het een drama 

Volgens mij is de aangedragen oplossing: wisselen kan via je eigen MijnKPN omgeving of de TV ontvanger, lukt dat niet neem dan contact op met de telefonische klantenservice.
Er kan bijvoorbeeld sprake zijn van een administratief technische fout of een openstaande bestelling waardoor het wijzigen zelf - tijdelijk - niet mogelijk is. Dat zal dan verholpen moeten worden door een achterliggende afdeling.