Ziggo Sport gratis voor bestaande KPN Compleet klant

  • 26 August 2019
  • 4 reacties
  • 1118 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo KPN,

Ik ben begin 2018 voor me zelf begonnen als zzp'er en sinds toen krijg ik dagelijks telefoontjes van aanbieders, maar omdat ik altijd tevreden ben met KPN heb ik meteen gezegd nee geen interesse.

Maar vandaag kreeg ik een telefoontje van Ziggo met beste mooie aanbieding dat ik wel even na wou luisteren, en ik wil al een tijdje Ziggo sport hebben dus vond wel mooie deal.

maar had nog niks besloten omdat ik wou eerste met jullie contact opnemen, ik vind 15,00 per maand veelte duur voor die zondag dat ik F1 wil kijken.

Dus aangezien ik compleet heb en zelfs mobiel telefoontjes van KPN heb praktisch alles is hier KPN wou ik vragen als dat mogelijk is om Ziggo sport gratis te kunnen kijken via jullie.

Ik hoor nog van jullie,

MVG,
Richard Eltink.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hoi Iedereen en @RiCO_84

Ik ben pas gestopt met werken, en ik heb ook alles van KPN.
Dus het lijkt mij ook wel wat om dat (Ziggo sport) voor niets te kunnen bekijken.

Nog meer liefhebbers om Ziggo Sport gratis en voor niets te bekijken !!!

Ik zou zeggen, laat u horen.
Of schrijf het hier even neer.😂
Aangezien ik ook al jaren tevreden ben met KPN en toch F1 via Ziggo wil kijken heb ik een Ziggo sport totaal go abonnement afgesloten bij Ziggo voor 10,00 p/m. Via de app op de telefoon stream ik via apple tv en kijk zo voor een redelijk goedkope mannier F1 op tv.

Natuurlijk zou ik ook graag zien dat KPN F1 voor niets of voor de zelfde prijs van 10,00 in zijn pakket opneemt.

Vriendelijke groet Henk
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Richard.

Ik moet hierin teleurstellen, die optie heb ik helaas niet voor je. Ik snap de wens zeker, zo willen we allemaal de dingen die we fijn vinden zo goedkoop mogelijk aanschaffen. Of in dit geval zelfs gratis. Hoewel ik dit graag voor je had gedaan, is de enige optie om toch voor Ziggo te gaan in dit geval.
Reputatie 1
Hallo Alex,

Bedankt voor je berichtje, We gaan niet overstappen naar ziggo omdat we erg tevreden zijn met KPN.
Maar ik ga echt geen ziggo sports van jullie nemen😁

Bedankt iedereen voor alle andere reacties.

MVG,
Richard