Vraag

2GB aanvullen bij Unlimited werkt niet

  • 8 November 2022
  • 4 reacties
  • 433 keer bekeken

 

Goedemiddag!

Sinds vandaag is het voor mij niet mogelijk om met mijn KPN Unlimited abonnement met een daglimiet van 10Gb, welke onbeperkt kan worden aangevuld met 2Gb aanvullers om dit te doen in de MijnKPN-app, website of via SMS naar 1266. Bij elke manier krijg ik een foutmelding, zie hieronder: 

Per SMS:

 

Via MijnKPN (website en/of app, hetzelfde):

 

De klantenservice geeft simpelweg aan dat er “geen storingen bekend zijn”, ook via Twitter kom ik niet echt verder. Het lijkt erop alsof de medewerker die ik sprak het probleem niet begrijpt. Kan een moderator (of iemand van KPN) mij hier alsjeblieft bij verder helpen middels een ticket naar een technische dienst, of anderzijds een oplossing zodat ik dit zelf weer kan regelen zoals ik (vrijwel dagelijks) doe. Ik kan nu eigenlijk niet “Unlimited” gebruik maken van mijn abonnement op deze manier… 

Mijn gegevens staan in mijn forumprofiel.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @mikem98. Het is momenteel erg druk, daarom kom ik er nu pas aan toe om op je bericht te reageren.

Voordat ik navraag ga doen bij een achterliggende afdeling: speelt dit probleem nog steeds?

Hi @Shyrin_ ,

Bij mij is het opgelost na twee dagen, gelukkig. Je collega heeft in de tussentijd een 100GB bundel geactiveerd voor me. 
 

Wel vind ik het gek dat dit vaker gebeurd. Kunnen jullie hier s.v.p. wel naar (laten) kijken? Ik lees het vaker voorkomen hier op het Forum. 

Reputatie 7
Badge +16

Ja, het signaal geef ik sowieso intern door!

Unlimited data is steeds niet unlimited bij KPN. De 2GB extra functie geeft steeds een foutmelding. Dit probleem blijft terug komen. De klantenservice zet het dan weer door en zo ben ik dan een paar dagen verder zonder internet. Thuis hebben we geen glasvezel kabel en de DSL aansluiting doen ze niet meer aan dus ik moest wel voor de unlimited data kiezen. Maar het valt best tegen want het aanvullen kan niet terwijl ik wel betaal voor unlimited data maar die service krijg ik niet. Jullie moeten er is echt goed naar kijken in plaats van zeggen dat er gekeken word. Het is heel vervelend en dat zijn niet de diensten waar ik voor betaal.