Beantwoord

4g werkt plotseling vaak niet meer op mijn iPhone.

  • 13 May 2022
  • 3 reacties
  • 1110 keer bekeken

Hallo, ik kan mijn mobiele data (4g) ineens niet meer gebruiken op mijn IPhone SE 2020. Is er een storing? Zo ja, wanneer is dit opgelost, want het is al zeker een week. 
 

Alvast bedankt voor het spoedig oplossen van dit probleem.

 

Groeten Marieke 

 

 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 17 May 2022, 13:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Marieke28! We hebben geen week durende storing met 4G dus ik vermoed dat er iets anders speelt.

Ervaar je dit nog steeds? We denken hier graag even met je mee!

  • Heb je je toestel al herstart?
  • Heb je nog wel MB's?
  • Heb je dit op verschillende plekken of op een bepaalde locatie?
  • Misschien een overbodige vraag, maar je toestel staat niet op vliegtuigstand en je hebt data ook aanstaan? En roaming als je in het buitenland bent?

Hoi Thomas, 

Bij mij is niks veranderd. Ik heb sporadisch, zoals nu 😉 , 4G, de rest van de tijd niet. Ik heb getest of dat bij mij in huis ook is: ja, bij mij in huis midden in de stad doet 4G het ook niet meer. Ik heb alles geprobeerd wat je noemt: het werkt niet. Ook heb ik nog meer dan genoeg MB’s (die ik dus bijna nooit kan gebruiken). 

Vaak staat er wel een 4G icoontje, maar nog veel vaker een E. In het laatste geval is er soms dan toch een uiterst trage internetverbinding. 
 

Groeten Marieke 
 

*admin: titel aangepast

Reputatie 7
Badge +20

Ah, dan moet het wel iets met je bereik zijn. Als je op onze dekkingskaart kijkt op kpn.com/dekking. Herken je dan de plekken waar je een slechte verbinding hebt?
Als je een slechte verbinding hebt op plekken waar de dekking goed is zou het kunnen zijn dat er iets met je toestel niet helemaal goed is. Je zou daar dan mee langs een winkel kunnen om hem even na te laten kijken.
Hebben mensen om je heen ook een slechte verbinding?