Beantwoord

Aanvragen mobiel (toestel) voor dochter. Hoe doe ik dat?

  • 14 May 2022
  • 3 reacties
  • 35 keer bekeken

Graag zou ik ook voor mijn dochter een mobiele telefoon willen bestellen. Zij heeft al een actief KPN nummer. Indien mogelijk hoe kan ik dat regelen? Alvast bedankt. Mvrg V. Kluver

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 17 May 2022, 09:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Badge +12

Als ze nog geen 18 is zal ze het zelf niet kunnen denk ik. Heeft ze een abonnement wat verlengd kan worden of zit ze er nog een bepaalde periode aan vast? 

Hallo @Bajoran gewoon bij een lokale telefoonboer een geschikte telefoon kopen, is het goedkoopst en daar de bestaande simkaart van KPN in stoppen.

Succes.

 

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Bajoran. Je wilt voor jouw dochter graag een nieuw toestel, begrijp ik. Je hebt meerdere opties:

  1. Je kan een los toestel aanschaffen. Deze kan je kopen waar je maar wilt.
  2. Mag jouw dochter haar abonnement verlengen?  Dan kan je een abonnement met toestel aanvragen via de Verlengshop.
  3. Heeft jouw dochter een Sim Only abonnement en zit ze nog binnen contract? Dan kan je het Sim Only abonnement open breken voor een abonnement met toestel. Hiervoor kan je telefonisch contact met ons opnemen via 0800 0402.