Vraag

Aanzetten Multisim loopt niet door

  • 26 January 2023
  • 31 reacties
  • 351 keer bekeken

Nieuwe iPhone, zelfde Apple Watch. Oude iPhone oude abonnement afgemeld.

Door te lopen stappen:

  1. Open de Watch-app op je iPhone
  2. Tik op het tabblad 'Mijn Watch' en vervolgens op 'Mobiel netwerk'
  3. Tik op 'Configureer mobiel netwerk'
  4. Voeg de Apple Watch toe aan het abonnement'
  5. Log in met je KPN ID
  6. Tik op 'aanzetten' Multisim
  7. Tik op 'Ja, ik ga akkoord'
  8. Je Apple Watch Cellular wordt geactiveerd. Wacht totdat dit is afgerond, dit kan soms wat langer duren

Tot en met 5 lukt. Voordat ik bij 6 kom, krijg ik de melding: ‘We zijn er mee bezig! Je zult nog even moeten wachten tot mobiel internet op je Apple Watch is geactiveerd.’

Hoe lang duurt dat? Moet ik nog handelingen verrichten?

Admin: afgesplitst en een eigen topic voor jouw vraag aangemaakt.

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

31 reacties

Ik heb telefonisch al bevestigd gekregen dat het contract wordt ontbonden. Ik zou daar dinsdag de definitieve bevestiging van ontvangen. En nu komt er weer 5 dagen bij. 
 

 

Reputatie 7
Badge +30

Ik had dit ook liever anders gezien! Maar zoals aangegeven, zie ik die toezegging niet toe. En dan neem ik liever het zekere voor het onzekere, hoe vervelend dat ook is :-(.

Net gebeld door KPN dat ontbonden gaat worden. Zoals dat al 2x eerder is aangegeven. Ben benieuwd.

In het gesprek klaag ik over dat ik een nieuw nummer heb moeten nemen. ‘We hadden u ook een papieren sim kunnen sturen’. Blijkbaar weten niet alle collega’s het verschil tussen e-sim en multi-sim.

Ik kom wel weer klagen als de afgelopen maand niet wordt gecrediteerd, toen zat ik bij T-Mobile, 1x multisim niet wordt gecrediteerd, die ik niet heb kunnen gebruiken en de aansluitkosten, die ik opnieuw bij T-Mobile heb betaald, worden gecrediteerd.

Mail ontvangen:

“Uw mobiele nummer xxxxxxxxxx wordt op 20-03-2023 afgesloten. Vanaf deze datum kunt u alle diensten van KPN op uw telefoon niet meer gebruiken.”

Prima, uitstekend gedaan.

“U hebt uw abonnement vóór de einddatum van uw lopende contract opgezegd. Na het opzeggen van uw abonnement ontvangt u van ons nog een laatste factuur. Hierop wordt de afkoopsom tot de einddatum 13-11-2023 van uw contract in rekening gebracht.”

KPN heeft niet voldaan aan zijn verplichtingen en ik moet een boete betalen en krijg geen restitutie zoals bovenstaand? Behoorlijk absurd dit. Ik zal alle contactmomenten (telefonisch, winkel, forum) met wat er besproken is, neerleggen bij de ACM.

Nieuw mailtje ontvangen:

“De berekende afkoopsom zal tevens op de slotfactuur worden vergoed.

Mooi, dat is goed geregeld.

Nu svp nog een creditering voor de laatste factuur, want toen zat ik al bij T-Mobile. Dit is te zien doordat er niet is gebeld en geen data is verbruikt. En graag een creditering voor de aansluitkosten. En dan ben je van me af... 

Reputatie 7
Badge +30

@Bakery als er nog openstaande vragen zijn over de afhandeling van je klacht, dan kan je het beste bellen met het nummer wat in de mail van de 20e stond. Mijn collega's helpen je graag verder.