Beantwoord

Abonnement afgelopen, en nu?

  • 30 April 2019
  • 9 reacties
  • 1667 keer bekeken

Hoi. Mijn abonnement is bijna afgelopen. Ik hebnog niks nieuws uitgezocht. Kan ik dit abonnement nog een maand door laten lopen, of zit ik er dan meteen voor een langere tijd weer aan vast?
icon

Beste antwoord door Anonymous 30 April 2019, 08:03

Bekijk origineel

9 reacties

Wanneer je niks doet wordt je abonnement maandelijks opzegbaar als de einddatum gepasseerd is.

Je zit dus niet langer vast dan nodig.

En houdt je zover ik weet alleen de kosten voor de bundels over net zoals bij sim only, waar ik meer een voorstander van ben.
Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @Nancyvg, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht.

Het klopt inderdaad, zolang jij niks wijzigt blijft het abonnement op dezelfde manier en onder dezelfde voorwaarden doorlopen. Het enige verschil is dat je maandelijks kan opzeggen. Dus je kan met een gerust hart goed kijken wat je nu wil 😉 Als je hier nog vragen over hebt, dan hoor ik het graag!

Hoi.

 

Vraagje: krijg je ook korting maandelijks als je een abbo hebt bij kpn? Of alleen als je internet hebt van kpn thuis? Of valt internet met een abbo hier ook onder? Je krijgt dan nl nu 7.50 korting, vroeg me af of ik op ja moet drukken hierbij gezien ik al jaren een abbo met internet heb bij kpn.

Hoi, @new207 

De korting op een mobiel abonnement, variërend van 2,50, 5,00 tot 7,50, krijg je alleen als je óók vast internet bij kpn afneemt inderdaad.

Oke dankjewel voor de snelle reactie! Conclusie helaas geen korting..

Moet je echt 4 weken van tevoren opzeggen ook als je abbo stopt per half september?

Reputatie 7
Badge +21

De opzegtermijn is één maand, geen 4 weken. Je abonnement stopt niet, alleen de afgesproken vaste contractperiode. Je moet opzeggen om het abonnement te beëindigen.

Goedenavond @Nancyvg, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht.

Het klopt inderdaad, zolang jij niks wijzigt blijft het abonnement op dezelfde manier en onder dezelfde voorwaarden doorlopen. Het enige verschil is dat je maandelijks kan opzeggen. Dus je kan met een gerust hart goed kijken wat je nu wil 😉 Als je hier nog vragen over hebt, dan hoor ik het graag!

Is dit anno 2023 nog steeds van toepassing? 

Reputatie 7
Badge +21

Is dit anno 2023 nog steeds van toepassing? 

Ja

Reageer