Beantwoord

Abonnement met nummerbehoud afgesloten, in Mijn KPN staat nu een ander nummer. Gaat dit goed?

  • 15 May 2022
  • 5 reacties
  • 74 keer bekeken

Ik heb gisteren een abonnement afgesloten met nummerbehoud en ik heb vandaag mijn nieuwe simkaart in de bus gekregen, maar als ik nu inlog op mijnKPN dan staat er onder producten een ander nummer? Ik heb dit nummer nooit ergens ingevuld, ik ken het niet, en mijn eigen nummer kan ik niet toevoegen als product. Dan krijg ik de melding dat dit nummer niet te vinden is. Als ik op dit product klik staat er ook helemaal geen abonnement, activatiedatum of iets dergelijks bij. Ik heb mijn simkaart en e-mail allemaal geactiveerd. Is er iemand die begrijpt hoe dit kan? Of moet ik gewoon nog even afwachten om te zien of het gaat veranderen? 

icon

Beste antwoord door RBxx 15 May 2022, 21:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Is het abonnement bij uw vorige provider al helemaal afgelopen? 

Ik had voorheen een kruidvat mobiel simkaart met prepaid.

Hallo @swirlberry dat is een tijdelijk nummer dat je toegekend wordt door KPN totdat je oude nummer geporteerd is naar KPN, dan vervalt het weer.

 

 

 

Reputatie 7
Badge +21

Hallon@swirlberry 
Totdat de datum is bereikt waarop het nummer wordt overgenomen, staat er een tijdelijk nummer. Zodra KPN het nummer heeft overgenomen zal jouw nummer daar staan. Dan begint het abonnement.

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @swirlberry, als het goed is heb je ook informatie vanuit KPN ontvangen over per wanneer jouw huidige 06 nummer overgenomen gaat worden.Â