Beantwoord

Abonnement verlengen met inruilbonus-actie (tot 2 april 2023)

  • 16 March 2023
  • 5 reacties
  • 143 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

ik heb 4 toestellen bij KPN met abonnement op mijn naam. 
1 van de abonnementen zou ik nu kunnen verlengen, waardoor ik gebruik zou kunnen maken van de €150,- extra inruilbonus. Het betreft een sim only unlimited abonnement. Mag ik mijn toestel (iphone 12 pro max 128gb) inruilen met deze actie voor een nieuwe iphone 14 pro max 128gb, en het nog niet verlengbaar abonnement van dit toestel ongewijzigd laten ? In plaats daarvan wil ik het SimOnly-abonnement verlengen. Actie loopt tot 2 april.

Pascal Frings

icon

Beste antwoord door Nick83 16 March 2023, 11:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 1
Badge

ik heb 4 toestellen bij KPN met abonnement op mijn naam. 
1 van de abonnementen zou ik nu kunnen verlengen, waardoor ik gebruik zou kunnen maken van de €150,- extra inruilbonus. Het betreft een sim only unlimited abonnement. Mag ik mijn toestel (iphone 12 pro max 128gb) inruilen met deze actie voor een iphone 14 pro max 128gb, en het nog niet verlengbaar abonnement van dit toestel ongewijzigd laten ? In plaats daarvan wil ik het SimOnly-abonnement verlengen. Actie loopt tot 2 april.

 

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +24

Toestel en abonnement zijn niet aan elkaar gekoppeld bij KPN. Dus een abonnement verlengen en daarbij een toestel inleveren wat u aangeschaft heeft in combinatie met een ander abonnement moet geen probleem zijn lijkt me.

Reputatie 7
Badge +17

Hi @fringsyboy70! Wat @Nick83 zegt klopt wel. Hou er wel rekening mee dat je geen gebruik meer kan maken van een toestel dat je nog wel aan het afbetalen bent. Mits je het toestel hebt gekocht op afbetaling. 

 

Reputatie 1
Badge

Bram, @Nick83 Nick schreef toch dat toestel en abonnement niet gekoppeld zijn?

Reputatie 7
Badge +17

@fringsyboy70 excuus. Ik dacht te begrijpen dat het toestel dat je wilde aflevering was afgenomen bij een abonnement van KPN.