Beantwoord

Abonnement wijzigen lukt niet

  • 18 May 2022
  • 5 reacties
  • 148 keer bekeken

Goedendag,

Ik wil mijn huidige mobiel abonnement wijzigen naar onbeperkt bellen, maar in Mijnkpn geeft het systeem aan dat dit niet mogelijk is omdat het niet toegestaan is, of omdat er al een wijziging aangevraagd is, wat bij mijn weten niet het geval is. 

 

Kan iemand hiermee helpen ?

Alvast bedankt.

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 20 May 2022, 13:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Alla, welkom! Je kan je abonnement maandelijks naar boven of beneden aanpassen. Als jij minder dan een maand geleden een dergelijke wijziging hebt gedaan, dan kan het zijn dat het daarom nu nog niet weer kan.

Als dit niet het geval is, wil je dan je forumprofiel invullen en hier aangeven als je dat gedaan hebt? Dan kan ik dit voor je nakijken.

Hoi Erik, bedankt voor je reactie. Blijkt dat het komt door dat ik een nieuwe IPhone toestel besteld heb. Omdat het niet echt bekend was waanneer het binnen zou zijn, heb ik het geannuleerd. Daarna is het gelukt om mijn abonnement te wijzigen. 

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Alla, welkom! Je kan je abonnement maandelijks naar boven of beneden aanpassen. Als jij minder dan een maand geleden een dergelijke wijziging hebt gedaan, dan kan het zijn dat het daarom nu nog niet weer kan.

 

Hoi Erik, bedankt voor je reactie. Blijkt dat het komt door dat ik een nieuwe IPhone toestel besteld heb. Omdat het niet echt bekend was waanneer het binnen zou zijn, heb ik het geannuleerd. Daarna is het gelukt om mijn abonnement te wijzigen. 

 

Ah, ja dat doet het hem inderdaad ook. Dat geldt als een lopende wijziging en in de tussentijd kan er dan niets anders gewijzigd worden. Annuleren, zoals je nu gedaan hebt, is dan ook de enige optie om alsnog te kunnen wijzigen 👍🏻

Ik wil mijn abonnement wijzigen van 10GB naar 5 GB maar dat lukt niet

 

Bert

Ik wil mijn abonnement wijzigen van 10GB naar 5 GB maar dat lukt niet

 

Bert

Hallo @BenAjax als je inlogt in MijnKPN en je gaat naar de rubriek mobiel dan kun je daar op je huidige abo klikken en dan je abo naar boven of beneden bijstellen, dat kan 1x per maand bij een Hussel-abo. Soms komt die mogelijkheid niet tevoorschijn en kun je het doordeweeks alleen telefonisch aanpassen via 0800 0402