Beantwoord

Activatie in belgie

  • 1 April 2022
  • 23 reacties
  • 115 keer bekeken

Beste,

 

Zouden jullie mijn simkaart kunnen activeren? Mijn nummer is *******

Ik geraak niet tot in Nederland, dus zou mijn simkaart door jullie moeten laten activeren (ik ben in België).

Alvast bedankt.

admin: titel aangevuld ivm vindbaarheid, privé gegevens verwijderd 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 1 April 2022, 18:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

23 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Dag @TimD95, ik ga je helpen. Wil jouw simkaartnummer nog aan jouw forumprofiel toevoegen? Je kunt deze invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je dit gedaan hebt?

Hey Denise, ik heb het net toegevoegd.

Hartelijk dank voor de moeite! Top service.

Groetjes,

Tim

Hoi @TimD95 . Ik heb wel het mobiele nummer maar wat nog mist is het SIMkaart nummer. Dat nummer staat fysiek op het kaartje vermeld en is vrij lang.

Zou je die nog even in je profiel willen zetten en daarna hier een seintje geven? Dan  kan ik direct proberen om je nummer te activeren. 

Ik heb het er bij gezet!

nogmaals bedankt! :)

 

groetjes,

Tim

Dank @TimD95 .  Ik heb je SIM geactiveerd. Kun jij je toestel nog even herstarten en kijken of het werkt? Verder heb ik de privégegevens uit je ‘signature’ gehaald. Iedereen kan dat namelijk zien. 

Topservice!

Bedankt!!!

Beste

 

Ik heb alle stappen van de aanmeldingsprocedure doorlopen. Zouden jullie misschien kunnen nakijken wat er mis is? Ik had gelezen dat ik 7,50 euro gratis bel tegoed zou krijgen bij mijn registratie.

Alvast bedankt!

 

Mvg,

Tim

admin: vraag naar eigen topic verplaatst.

Hoi @TimD95 . Ik zie dat je nog een vervolgvraag hebt. 

Je hebt een MijnKPN omgeving aangemaakt zoals hier staat uitgelegd neem ik aan?

https://www.kpn.com/prepaid/opwaarderen/extra-tegoed-aanvragen.htm

 

Bij welke stap gaat het mis?

Hey Erwin,.

Ik volg eigenlijk alle stappen, maar vanaf dat ik op 'aanvragen' klik voor de 7,50 euro, stuurt de site me naar een download icoon voor de prepaid app (die ik ondertussen al gedownload heb). Daarna gebeurt er niets meer …

 

Mvg,.Tim

 

@TimD95 . Volgens mij vergeet je een stapje. Zie stap 2.  Je moet je product koppelen in MijnKPN. 

Ik hoop dat het lukt! 

 

Nog geen MijnKPN account? Volg de 3 stappen en vraag je extra tegoed aan:

1. Maak een KPN ID aan om in te loggen in MijnKPN
2. Koppel je prepaid product in MijnKPN
3. Vraag extra tegoed aan in MijnKPN

Doe je trouwens alles op de telefoon? Via een pc/laptop is het vaak wat overzichtelijker. 

Je kunt ook in de app je prepaid product koppelen. Dat is in ieder geval een essentiële stap.

Nog een kleine aanvulling zodra je je prepaid hebt gekoppeld en je tegoed hebt aangevraagd: 

 "het extra tegoed wordt niet getoond in MijnKPN. SMS gratis het woord SALDO naar 1266 om het in te zien"

Hey Erwin,

Mijn sim is gekoppeld in de app, maar ik veronderstel dat ik ze misschien eerst moet opwaarderen?

 

Groetjes,

Tim

Als jij op deze pagina: https://www.kpn.com/prepaid/opwaarderen/extra-tegoed-aanvragen.htm

 

Stap 3 open klikt zie je aan de hand van screenshots wat je precies moet doen. Laat je weten of het lukt?

Hey Erwin, zou je mijn kaart nog eens kunnen activeren? Ze is nog niet geactiveerd. Ik denk dat mijn nummer fout stond op mijn profiel en heb deze aangepast.

Hey Erwin, zou je mijn kaart nog eens kunnen activeren? Ze is nog niet geactiveerd. Ik denk dat mijn nummer fout stond op mijn profiel en heb deze aangepast.

Hallo @TimD95 lukt dat niet in MijnKPN dan?

 

Hey,

 

Nee helaas ondervind ik moeilijkheden. Zouden jullie het kunnen activeren voor mij aub?

 

Hey,

 

Nee helaas ondervind ik moeilijkheden. Zouden jullie het kunnen activeren voor mij aub?

 

Hallo @TimD95 dan even bellen met 0800 0402 of langs een lokale KPN-winkel gaan.

Succes.

 

Hey Jan,

 

Ik ben van België dus dat is lastiger. Waarschijnlijk is dat de reden dat mijn contact persoon voor jou de SIM kaart heeft geactiveerd vanop afstand. Enkel met de foute nummer omdat ik die foutief had ingevuld op mijn profiel (is nu aangepast).

 

Gr 

Tim

Hallo @TimD95 bellen kan ook via +31612001200

Ik ben niet van KPN, maar ook een forumlid die probeert te helpen.

Succes.

 

Hoi @TimD95 .  Is het ondertussen gelukt? Anders ga ik eens voor je kijken.

Hey Erwin, nee nog niet... En Bedankt, dat is heel vriendelijk 🙂 Gr Tim

Ik heb het nummer in jouw profiel opgezocht en heb een vervelende mededeling. Dit is/was een prepaid nummer dat meer dan 6 maanden niet gebruikt is. Daarmee komt het nummer te vervallen. 

:-(