Beantwoord

Activatiekosten vs aansluitkosten, wat moet ik nu betalen?

  • 29 June 2022
  • 1 reactie
  • 151 keer bekeken

Ik heb een mail gekregen om mijn prepaid om te zetten naar een abonnement. De aansluitkosten hoef ik dan niet te betalen. Als ik dit wil doen met de code in de mail dan blijven er nog steeds EUR 25,00 activatiekosten zichtbaar. Er is dan geen vermelding zichtbaar in het overzicht dat de aansluitkosten in mindering worden gebracht. Is er een verschil tussen deze twee of bedoeld KPN hier hetzelfde?

Dit is verwarrend.

KPN : Dank voor uw reactie.

 

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 1 July 2022, 16:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Gemstone, welkom hier. 

Je wilt over naar een abonnement. Alleen nu is er onduidelijkheid over de aansluitkosten of activatiekosten. Deze zijn hetzelfde. Dat is niet handig om het anders te noemen dat snap ik. 

Maar als er in de mail staat dat je ze niet krijgt, dan horen ze niet betaald te worden. Vaak worden ze dan op de 2e factuur verrekend.