Beantwoord

Administrative reden niet kunnen bellen

  • 18 March 2023
  • 10 reacties
  • 68 keer bekeken

Ik krijg de melding als ik wil bellen/ gebeld worden dat het niet kan i.v.m. administrative reden.  De factuur wordt de 23ste automatische afgeschreven. 

 

Ik ben vorige week overgestapt van T-mobile naar KPN met mijn 06 nummer. Meerde keren gebeld met KPN maar die zien niks.

 

SMS / 4g/5g werkt wel allemaal..

 

icon

Beste antwoord door Rutger van KPN 19 March 2023, 14:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Hallo @xanderhulsebos even bellen met 0800 0402, voor storingen 24/7 bereikbaar.

 

Ik heb meerdere keren gebeld met ze maar ze zien niks..er werdt me aangeraden om naar een kpn winkel te gaan maar dacht meschien weet hier iemand wat..dat scheelt reizen

Ik heb meerdere keren gebeld met ze maar ze zien niks..er werdt me aangeraden om naar een kpn winkel te gaan maar dacht meschien weet hier iemand wat..dat scheelt reizen

Dan toch even naar de KPN-winkel, goede reis @xanderhulsebos 

Reputatie 7
Badge +15

@xanderhulsebos Welkom op het forum. 

Wat lastig dat het niet lukt om te bellen en gebeld te worden. 

Ik controleer graag wat de status van het abonnement is. 

Zou je daarom je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? 

Gedaan 

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie niet meteen iets geks! Kan je ook het simkaartnummer van jouw simkaart in je profiel zetten? Dat kan onder de ‘persoonlijke opmerkingen'. Heb jij de mogelijkheid om de simkaart in een ander toestel te plaatsen? Werkt het dan wel? Je hebt wel de KPN simkaart erin gedaan toch?

Ja... kpn sim zit er in. Zelf de nieuwe die ik heb gekregen omdat ze dachten dat de andere meschien kapot was. Helaas heb ik geen ander toestel. Simkaartnummer is ingevuld.

 

Wil wel een screenshot uploaden van de instelling, weet niet tot hoever doelt veilig is?

Reputatie 7
Badge +17

@xanderhulsebos het simkaartnummer komt overeen met wat ik in de systemen heb staan. Wil je alleen nog laten weten welk merk en type toestel je in gebruik hebt? En of je een ander nummer hebt waarop we je kunnen bereiken?

Zet het nummer nog even in je profiel. Dan maak ik een ticket aan en lossen we het zo snel mogelijk voor je op. 

Ik heb een OnePlus 8 en helaas geen andere nummer..ik heb wel kunnen bellen met 0800 0402, 2x alleen helaas hadden hun geen oplossing.

Reputatie 7
Badge +15

@xanderhulsebos Ik heb de situatie doorgezet naar mijn collega's van de technische dienst. 

Zij gaan hiermee aan de slag. Zij koppelen dit normaal gesproken ook terug. 

Mocht ik toch eerder informatie hebben zal ik het zo snel mogelijk delen!