Beantwoord

Afspraak met de KPN winkel die mij terug zou bellen. Maar werd niet terug gebeld

  • 21 January 2022
  • 15 reacties
  • 167 keer bekeken

Afgelopen woensdag naar deze winkel geweest voor mijn schoonmoeder deze wil een telefoon zij is 90 jaar en kan niet meer mee. In de winkel zei men dat ze mijn schoonmoeder zelf moesten spreken.
Daarop is de afspraak gemaakt dat men vrijdag om 11 uur zou bellen en ik zal daar dan aanwezig zijn.
Wat er ook gebeurt er werd niet gebeld.
Ik heb de klantenservice gebeld, de eerste welke ik sprak wist helemaal niets hij zou mij doorverbinden 
maar ook dat lukte niet. Weer gebeld maar deze dame kon de winkel niet bereiken daar zouden ze geen telefoon hebben. Hoe kunnen ze dan mij wel bellen??
Een klantenservice van een telefoonmaatschappij die zijn eigen winkels niet kan bereiken.

admin: titel aangevuld ivm vindbaarheid 

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 26 January 2022, 20:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

15 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Gewoon een abonnement via website afsluiten, is dat geen optie?

Nee, want er is al een abonnement. Haar oude telefoon werkt niet meer in de winkel een nieuwe uitgezocht. Ik begrijp ook niet waarom ze zelf gehoord moet worden. Maar ik vind het wel vreemd dat ze de eigen winkels niet kunnen bereiken.

Een mobiel?

Je kan toch gewoon naar een (andere) winkel gaan, daar een mobiel kopen, aftikken en meenemen. Thuis bij je schoonmoeder de simkaart er weer in, mits dat al wel een nano-formaat (3) is natuurlijk. Want dat gaat tegenwoordig in een smart-phone.

Of je neemt de oude telefoon, inclusief sim, mee naar de winkel.

Er zijn ook nog gewone GSM telefoons te koop. Die kosten nog geen € 60 vaak. Daar gaat een mini-sim (1) in.

 

Reputatie 7
Badge +24

Nee, want er is al een abonnement. Haar oude telefoon werkt niet meer in de winkel een nieuwe uitgezocht. 

En wilde u daarbij het abonnement verlengen? Of ging het om de aanschaf van een los toestel?

Een lost toestel kunt u toch gewoon zelf kopen en dat dan weer verrekenen met uw schoonmoeder?

Ze heeft een abonnement dat kost 17,50 p.m. aangezien ze erg weinig belt, en alleen AOW heeft, heb ik gevraagd of dit abonnement veranderd kan worden, dat kan, maar dan moet ze zelf gehoord worden. Ze gaat dan 12,50 betalen. Vind het ook vreemd. Maar ik ga maandag nog een keer langs.
Het ergste vind ik dat je niet gebeld word conform afspraak en dat er bij KPN niemand is die stappen kan ondernemen naar deze winkel  toe. Ik begrijp dat ze zomaar niet door iedereen gebeld kunnen worden, maar van uit de KPN ook niet, vind ik vreemd.

Reputatie 7
Badge +7

Tip! Neem een door haar geschreven briefje mee dat je gemachtigd ben, met haar ID. Bel haar tijdens je bezoek in de winkel en geef het toestel even aan de medewerker in de winkel...

Jij kan niet zo maar voor een ander een abonnement regelen. Daar zijn wettelijke kaders voor. Goede tip van @driemaster m.b.t. briefje, id en bellen v.u. de winkel.

Reputatie 7
Badge +7

...blijft natuurlijk niet netjes dat ze in de winkel niet de moeite hebben genomen om even terug te bellen.

Reputatie 7
Badge +28

Ze heeft een abonnement dat kost 17,50 p.m. aangezien ze erg weinig belt, en alleen AOW heeft, heb ik gevraagd of dit abonnement veranderd kan worden, dat kan, maar dan moet ze zelf gehoord worden. Ze gaat dan 12,50 betalen. Vind het ook vreemd. Maar ik ga maandag nog een keer langs.

Hallo @Delphi-Sybille ,

Ik zou het anders doen: Vanaf haar adres (dus waar zij dan bij is) komende maandag bellen naar 0800-0402. Je kunt dan telefonisch het abonnement downgraden naar de variant van 12,50 per maand. Er zullen door de klantenservice wat controlevragen gesteld worden, maar als jullie samen (met je schoonmoeder) bij de telefoon zitten, dan moet dat lukken. 
 

Wat betreft een nieuw toestel: Die kun je overal kopen. Zet het simkaartje over en bellen maar…… Ik neem aan dat jij dat toestel ook wel alleen kunt kopen. 
 

Afgelopen woensdag naar deze winkel geweest voor mijn schoonmoeder deze wil een telefoon zij is 90 jaar en kan niet meer mee. In de winkel zei men dat ze mijn schoonmoeder zelf moesten spreken.
Daarop is de afspraak gemaakt dat men vrijdag om 11 uur zou bellen en ik zal daar dan aanwezig zijn.
Wat er ook gebeurt er werd niet gebeld.
 

Niet netjes natuurlijk van die winkel. Waarschijnlijk was het erg druk en hadden ze geen tijd om te bellen. Of de persoon die jullie zou bellen was ziek geworden. Ik vrees dat ze niet meer gaan bellen…

Reputatie 7
Badge +16

Jammer dat je niet teruggebeld bent, @Delphi-Sybille: excuses hiervoor!

Telefonisch contact opnemen met één van onze winkels is inderdaad geen optie: klanten in de winkel hebben voorrang :wink: . Vanuit de klantenservice is het wel mogelijk om hen een bericht te sturen, met het verzoek om contact op te nemen. En dan ligt het er ook maar net aan, hoe druk het in de winkel is of dit wel of niet lukt.
Ben je er alsnog uitgekomen en is het abonnement van je schoonmoeder aangepast?

U zegt klanten in de winkel hebben voorrang, dan heeft het toch geen zin om een afspraak te maken op datum en tijd. Op uw side staat letterlijk” laat uw afspraak bij de ingang van de winkel zien, eerst helpen ze natuurlijk een klant verder waar ze mee bezig zijn."
U zegt dat het mogelijk dat de klantenservice een bericht stuurt, volgens de twee telefonische medewerkers en twee chat medewerkers was dat niet mogelijk.
Maar de verkoopster heeft nu (in ons bij zijn) van uit de winkel naar mijn schoonmoeder gebeld op ons advies. En eindelijk kon een en ander afgehandeld worden..
 

Reputatie 7
Badge +28

Fijn dat het nu opgelost is ! :thumbsup_tone3:

Reputatie 7
Badge +24

Ik zou het anders doen: Vanaf haar adres (dus waar zij dan bij is) komende maandag bellen naar 0800-0402. Je kunt dan telefonisch het abonnement downgraden naar de variant van 12,50 per maand. Er zullen door de klantenservice wat controlevragen gesteld worden, maar als jullie samen (met je schoonmoeder) bij de telefoon zitten, dan moet dat lukken. 
 

Wat betreft een nieuw toestel: Die kun je overal kopen.

Je kunt ook gewoon via de website verlengen. Eventueel met toestel. Lijkt me het makkelijkste. 

Reputatie 7
Badge +28

@Nick83 

Voor jou en mij waarschijnlijk wel. Maar deze mevrouw is 90 jaar. 

Reputatie 7
Badge +16

Maar de verkoopster heeft nu (in ons bij zijn) van uit de winkel naar mijn schoonmoeder gebeld op ons advies. En eindelijk kon een en ander afgehandeld worden..


Fijn dat het afgehandeld is, @Delphi-Sybille!