Beantwoord

Airpods: geen levering na 14 dagen termijn en geen bevestigingsmail met factuur, maar wel betaald

  • 5 January 2022
  • 3 reacties
  • 42 keer bekeken

Beste KPN,

 

Ook ik heb geen bevestigingsemail en factuur gekregen van de bestelde airpods. Maar wel betaald. Beetje vreemd voelt dit.. Ze zijn ook nog niet binnen ook al is het 3 weken na de levering van mijn iPhone 13 (dus voorbij de 14 dagen). 

 

Ik zie dat jullie iedereen doorsturen naar Sidekix (en daarmee niet ons helpen), maar ik verwacht verantwoordelijkheid van KPN in het meedenken en meehelpen gezien wij de bestelling via jullie site hebben gedaan (jullie maken de beloftes). Goede klantenservice is wat ik verwacht van jullie en dat wordt al een paar maanden, mede door de lange levertijden, niet meer echt waargemaakt. Dat vind ik heel jammer want ik was altijd heel tevreden over KPN.

 

Ik hoop dat jullie bereid zijn te helpen door mij een:

  • update te geven van mijn airpod bestelling
  • bevestiging email te sturen met de factuur van de bestelling van de airpods

Ik zie de reactie graag tegemoet.


Vriendelijke groet!


Admin: topic naar juiste board verplaatst

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 7 January 2022, 20:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hoi @Romeer N . Welkom op het forum.

Ik neem aan dat het om deze actie gaat? https://actie.kpn.com/airpods

Is de annuleringstermijn van jouw iphone al verstreken? 

In ieder geval verloopt alle service via sidekix.  Ik snap dat je bij ons aanklopt maar dit is nu eenmaal bij het andere bedrijf belegd. Ook al zou ik willen ik heb niet eens inzage in de administratie. Je kunt het beste contact met ze zoeken via: 088 – 623 70 06 (kantoor uren)

Ha @Erwin_ 

 

De annuleringstermijn was al een week verstreken (zoals in mijn eerste bericht te lezen is).

Gek wel dat als ik het nummer bel wat je aanreikt, ik een KPN medewerker aan de lijn krijg die namens/voor Sidekix bemiddelt. Ik krijg dus niet los deze partij aan de lijn, zoals je wel doet beweren in je bericht. Beetje gek. Ik had het probleem voorgelegd en er is gezegd dat jullie je best doen het zo snel mogelijk op te pakken en te versturen. Toch werd ik een dag later gebeld, weer een medewerker van KPN namens Sidekix, dat dit nog wel is 6 weken kon gaan duren...

 

Al met al ben ik heel ontevreden over hoe dit verloopt, dat begrijp je vast wel? Het voelt erg misleidend, omdat ik ook voor een abonnement ben gegaan Mede door deze airpod deal die totaal niet waargemaakt wordt. Ook jammer dat ik zelf veel moet bellen om te horen wat er nu aan de hand is, zonder enige bevestiging van bestelling in mijn mail of excuses voor de vertraging. Of ook maar iets om klanten tegemoet te komen.

En ik weet, als ik deze forums lees, dat ik niet de enige ben en dat dit zelfs al een paar jaar speelt. Vrij onbegrijpelijk dat deze acties dan nog steeds doorgezet worden. Wellicht een idee om niet meer beloftes te doen die je niet voor je klanten waar kunt maken.  

 

Groet, Romee

Hier hetzelfde probleem.

Waardeloos dat KPN niet de verantwoordelijkheid neemt om dit persoonlijk op te lossen met hun klanten.